شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر گفت؛ در سال تحصیلی آینده تمرکز اصلی ما در آموزش و پرورش بر تقویت و ارتقاء وضعیت مدارس عادی دولتی قرار گرفته است.

به گزارش دیارجنوب به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، علی اکبر بازیار در رابطه با اقدامات صورت گرفته در پروژه مهر ۱۴۰۲ گفت: پروژه مهر یکی از بزرگترین اقدامات آماده‌سازی در حوزه نظام تعلیم و تربیت است که از نظر وسعت و گستردگی کار بی‌نظیر است.

وی با اشاره به شعار اختصاص یافته برای آموزش و پرورش بوشهر تاکید کرد: همه باید برای آموزش و پرورش پای کار بیایند تا بتوانیم مهری خوب و اثربخش را داشته باشیم.

madares bo

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر در خصوص اقدامات و آماده سازی‌های صورت گرفته تا ابتدای مرداد ماه جاری گفت: تاکنون ۲ جلسه ستادی برای این امر مهم تشکیل شده است که در اولین جلسه اعضای استانی ستاد پروژه مهر تعیین شدند و ابلاغ آنان صادر گردیده است.

بازیار با اشاره به ارسال دستورالعمل ابلاغی به مناطق ۱۸ گانه استان بوشهر عنوان کرد؛ طی ۲ مرحله شیوه نامه به شهرستان‌ها و مناطق ارسال شده، مدیران و روسای آموزش و پرورش بایستی نسبت به صدور ابلاغ اعضا و تشریح شرح وظایف کارگروه‌های منطقه اقدام کنند.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group