يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

در آیینی با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی "سیدحسن هاشمی" بعنوان بخشدار چغادک شهرستان بوشهر معرفی شد.

به گزارش دیارجنوب، فرماندار بوشهر در این آیین اظهار کرد: شاخص های خاص دولت سیزدهم کارجهادی،نگاه انقلابی،صداقت بامردم و مردمی بودن است که مسئولان شهرستان باید سرلوحه کار خویش قرار بدهند.
صالح رحیمی ادامه داد: مسئوليت امانت الهی است و فرصتی بزرگ برای رفع مشکلات مردم است که جز با تکیه برمدیران جوان و با روحیه جهادی و انقلابی ممکن نیست.
رحیمی فرماندار بوشهر در ادامه ضمن تبریک به سیدحسن هاشمی افزود: مهم نیست عمر مسئولیت چقدر باشد، مهم آنست که تا زمانی که در مسند خدمتگزاری به مردم هستیم، برای رضای خدا و برای رفاه مردم و در جهت توسعه شهرستان حرکت نماییم.

choghadak bakhshdar

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر در این آیین گفت: دشمن دربرابر اراده وخاص مردم شکست خورده است وانشاءالله خدمت رسانی با توان قوا برای حل مشکلات مردم ادامه خواهد داشت.
حیدری با اشاره به شاخص های دولت سیزدهم عنوان کرد: پاکدستی وفسادستیزی از جمله اولویت های دولت سیزدهم از ابتدای کار واین رویکردموجب جلب اعتماد مردم و امید آفرینی خواهد شد.
در پایان این نشست از زحمات آقای تنگستانی در زمان تصدی بخشداری چغادک تقدیر وسیدحسن هاشمی بعنوان بخشدار چغادک شهرستان بوشهر معرفی شد.
گفتنی است؛ جلسه تکریم و معارفه بخشدار چغادک شهرستان بوشهر با حضور فرماندار بوشهر، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، معاونین فرماندار، بخشداران، امام جمعه شهر چغادک و اعضای شورای اداری شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری بوشهر برگزار شد.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group