شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

فرماندار دشتستان بابیان اینکه 80 درصد تسهیلات تبصره 16 در دشتستان تحقق‌یافته است گفت: جشن ازدواج آسان 34 زوج در دشتستان انجام شد و اعتبارات در دشتستان 1/8 درصد افزایش یافت.

به گزارش دیارجنوب ، احمد بنافی ظهر شنبه 31 تیرماه در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به اینکه به‌زودی دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت منصوب می‌شود اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی تا دهم مردادماه لیست پروژه‌های عمرانی قابل‌افتتاح و کلنگ زنی را اعلام کنند.
وی تکمیل پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالا را خواستار شد و اضافه کرد: در هفته دولت امسال نمایشگاه دستاوردهای دولت در شهرستان برگزار خواهد شد.
فرماندار دشتستان با ابراز گلایه‌مندی بعضی از روسای ادارات در عدم ارتباط و تعامل با رسانه‌ها گفت: حتماً با رسانه‌ها تعامل برقرار کنید و اگر روابط عمومی ندارید خودتان روابط عمومی باشید.
وی بابیان اینکه 80 درصد تسهیلات تبصره 16 در شهرستان محقق شده ابراز داشت: در حوزه برق و آب چالش‌های بزرگی داریم و تاکنون به همت مسئولین مشکلی به وجود نیامده و دستگاه‌های اجرایی مصرف برق را حتما رعایت کنند.

edari tir 1

وی تصریح کرد: توزیع آب و برق در دشتستان به نسبت استان موفقیت آمیز بوده است.
بنافی وظیفه و ماموریت همه مدیران در قبال انتخابات را افزایش مشارکت عنوان کرد و بیان داشت : در هفته دولت و دهه فجر باید عملکرمان مطلوب باشد و با انعکاس ان تا باعث امید آفرینی در مردم شویم.
وی از ازدواج 34 زوج از طریق ازدواج آسان در شهرستان خبر داد و ابرازداشت: این دستاورد با کمک دستگاه های اجرایی محقق شد و باید این روند ادامه پیدا کند.
وی از اجرای برنامه های با محوریت تببین و روشنگری خبر داد و اذعان داشت: این برنامه ها با همکاری سپاه پاسداران و آموزش و پرورش در قالب دستاوردهای انقلاب اسلامی طی برگزاری اردوهای دانش اموزی در خارج از استان انجام خواهد گرفت.
فرماندار دشتستان از افزایش 1/8 درصدی اعتبارات دشتستان خبر داد و بیان داشت: روند توزیع اعتبارات در دشتستان افزایشی و به و بانگاه عدالت محوری و اولویت دستگاه های اجرای بوده و دستگاه های اجرایی که مطالبه گری بیشتری داشته اند اعتبارات بیشتری در نظر گرفته خواهد شد.
وی حضور مسئولین در مراسمات مذهبی را وظیفه و تکلیف آنها عنوان کرد و گفت: مسئولین در نماز جمعه ها به ویژه مرکز شهرستان حضور داشته باشند.

edari tir 1edari tir 1edari tir 1edari tir 1edari tir 1edari tir 1edari tir 1edari tir 1edari tir 1edari tir 1edari tir 1edari tir 1edari tir 1edari tir 1edari tir 1edari tir 1edari tir 1edari tir 1edari tir 1edari tir 1edari tir 1edari tir 1edari tir 1edari tir 1edari tir 1edari tir 1edari tir 1edari tir 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group