شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

همزمان با دومین روز از دهه اول ماه محرم ، آیین تکریم سرپرست و معارفه رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان صبح امروز پنجشنبه با حضور بنافی فرماندار شهرستان ، غلامپور مدیر کل بنیاد شهید استان بوشهر ، جمعی از معاونین سپاه امام صادق (ع) و کارکنان اداره بنیاد شهید شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد .

اصغر شعبانی - به گزارش دیارجنوب ، فرماندار شهرستان دشتستان در این مراسم با تشریح مسئولیت های مهم بنیاد شهید ، وظیفه اصلی این اداره را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و امتداد آن برشمرد و اظهار داشت : این هنر حضرت امام (ره) بود با تاسیس این نهاد ارزشمند بتوانیم و فرصت داشته باشیم که از جایگاه شامخ و بزرگ این خانواده دفاع بکنیم چرا که هویت و بقا ما در گرو وجود خانواده شهدا و ایثارگران است .

وی اضافه کرد : قطعا اگر رشادت ها و ایثارگری های این عزیزان نبود ما به این مسئولیت ها و مناصب نمی رسیدیم پس باید متوجه بود که ما هر چه داریم از شهداست و تکریم آنها وظیفه همه ماست .

وی تاکید کرد : تقارن و همزمانی این آیین و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان را به فال نیک می گیریم . آبروی همه ما بواسطه وجود اهل بیت و سیدالشهدا (ع) است . این تکریم و معارفه در این ایام را خجسته و مبارک می دانم و جا دارد از زحمات چند ماهه برادر ابراهیمی در مسئولیت سرپرستی اداره بنیاد شهید شهرستان تشکر کنم .

بنافی ادامه داد : یکی از عزیزان در بنیاد شهید قبول مسئولیت کرده اند که خود از خانواده رزمندگان و ایثارگران است . در خانواده سپاه مجاهدت های فراوانی داشته و از رزمندگان پرافتخار مدافع حرم است . منش ایشان منش خدمت به این انقلاب و به این خانواده هاست و حضور وی در جنگ با تکفیر به مسئولیت ایشان تحکّم می بخشد و امیدوارم که حضور ایشان مایه خیر و برکت برای خانواده شهدا و ایثارگران باشد .

مدیر کل بنیاد شهید نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت خوب صورت گرفته در بنیاد شهید استان بوشهر گفت : بنیاد شهید جای مقدسی است و خدمت در آن توفیق می خواهد چرا که امام (ره) بنیاد شهید را افضل دستگاه ها می دانست .

نعمت الله غلامپور افزود : از زحمات چندماهه برادر ابراهیمی تشکر می کنم . آمارهایی که از سرکشی و دیدار با خانواده شهدا توسط آقای ابراهیمی ارائه شد کاملاً درست است و از اولویت های ما بوده و در بحث بودجه و اعتبارات نیز اقدامات خوبی در مرکز استان صورت گرفته است .

وی افزود : همانگونه که دوستان گفتند خدمت آقای عباسی در ایثارگرانِ سپاه کارنامه ای قابل قبول و شایسته بوده و مسئولیت جدید ایشان برای خدمت بهتر و بیشتر به خانوده شهداست .

رئیس جدید اداره بنیاد شهيد شهرستان دشتستان نیز در پایان این جلسه گفت : از سردار رزمجو فرماندهی محترم سپاه امام صادق (ع) ، از مدیر کل محترم ، از فرماندار محترم و نیز از امام جمعه محترم شهر برازجان تقدیر و تشکر می کنم که حقیر را قابل دانسته تا در سنگری دیگر با افتخار در خدمت خانواده های معزز شهدا و ایثارگران باشم .

عبدالکریم عباسی گفت : مطابق با آیات الهی شهدا زنده اند و شاهد اعمال و رفتار ما هستند و بایستی جوری خدمت بکنیم که شرمنده این قشر عظیم و بزرگوار نشویم . همه ما در بحث خانواده شهدا ، رزمندگان و جانبازان و ایثارگران رسالت بزرگی بر گردن داریم .‌ ان شالله که در این مسیر دچار اشتباه و کوتاهی نشوم و به عنوان یک سرباز کوچک نظام و انقلاب بتوانیم در کنار شما برادران و مسئولان ارجمند به این عزیزان خدمت نماییم. التماس دعا دارم و کمک به مجموعه بنیاد شهید .

در پایان این آیین از زحمات حسینعلی ابراهیمی تقدیر و عبدالکریم عباسی به عنوان رئیس جدید اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان معرفی شد.

عبدالکریم عباسی متولد سال ۱۳۵۰ در شهر برازجان است که جانشین پشتیبانی جزایر تنب بزرگ و کوچک مستقر در شهرهای بندر لنگه و بندر عباس - مسئول ایثارگران سپاه امام صادق(ع) از سال ۸۹ تاکنون - عضو کمیته ایثارگران نیروهای مسلح استان بوشهر - مسئول ایثارگران استان حلب و جانشین پشتیبانی استان دیرالزور سوریه - مسئول نیروی انسانی لشکر حضرت زینب (س) سوریه و جانشین ایثارگران و مسئول گروه تفحص شهدا سوریه از جمله مسئولیت های وی می باشد.

moarefe bonyadshahid 1

moarefe bonyadshahid 1moarefe bonyadshahid 1moarefe bonyadshahid 1moarefe bonyadshahid 1moarefe bonyadshahid 1moarefe bonyadshahid 1moarefe bonyadshahid 1moarefe bonyadshahid 1moarefe bonyadshahid 1

moarefe bonyadshahid 1moarefe bonyadshahid 1

moarefe bonyadshahid 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group