شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: این شهرستان میزبان اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۷ سال کشور شد.

به گزارش دیارجنوب ، مهراب دشتی مکان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم ملی دختران زیر ۱۷ سال کشور که خود را برای مسابقات بین المللی پیشرو آماده می کند، به مدت ۲ روز و از جمعه هفته جاری با همکاری باشگاه ورزشی بانوان سون و اداره ورزش و جوانان شهرستان اردو برپا می‌کند.

وی گفت: حضور ملی پوشان فوتبال کشور در گناوه، می‌تواند اثرات مثبت و قابل توجهی در رشد و توسعه فوتبال بانوان بخصوص در رده های پایه و انگیزه بین این قشر جامعه داشته باشد.

رئیس هیات فوتبال گناوه با تقدیر از همکاری باشگاه بانوان سون یادآوردشد: اردوی ۲ روزه تیم ملی در استادیوم شهیدسراجی این بندر در روزهای ۲۳ و ۲۴ ماه جاری پیش بینی شده است.

footbal banoan

موسس و مربی باشگاه ورزشی بانوان سون گناوه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: براساس پیشنهاد هیات فوتبال استان بوشهر در حوزه بانوان از فدراسیون، این باشگاه با همکاری هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان شهرستان، آمادگی خود را برای میزبان اردوی ۲ روزه تیم ملی اعلام کرد.

لیلا اسدی افزود: در اردوی تیم ملی ۳۰ بازیکن حضور دارند که باتوجه به میزبانی شهرستان، پنج بازیکن از این باشگاه و ۱۰ بازیکن از مابقی شهرستان های استان بوشهر نیز شرکت می‌کنند.

وی گفت: این باشگاه در رشته فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی فعالیت بسیار خوبی دارد.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group