يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

معاون مالی شرکت توزیع برق استان بوشهر گفت: ۴۶ میلیارد تومان پاداش مصرف بهینه برق در این استان به مشترکین برق این استان پرداخت شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرگزاری تسنیم ،ناصر صدیق عصر امروز در جلسه بررسی روند مصرف بهینه برق در شهرستان دیر با بیان اینکه 80 درصد مشترکین برق در استان خانگی هستند اظهار داشت: با توجه به اهمیت رعایت الگوی مصرف برق در جلوگیری از خاموشی باید مدیریت صحیح مصرف در میان مشترکین فرهنگ‌سازی شود.

وی در زمینه خرید کنتور هوشمند و توزیع آن بین مشترکین خاطرنشان کرد: از راه کنتور هوشمند مصرف برق به درستی رصد می‌شود.

bargh

پرداخت پاداش مصرف بهینه برق در استان

معاون مالی شرکت توزیع برق استان بوشهر گاز پرداخت پاداش مصرف بهینه برق در استان خبر داد و خاطر نشان کرد: سال قبل 46 میلیارد تومان پاداش مصرف بهینه برق در این استان به مشترکین برق این استان پرداخت شد.

صدیق با اشاره به پاداش بهینه مصرف برق در بخش کشاورزی تصریح کرد: برای بخش کشاورزی برنامه ویژه رعایت الگو مصرف تدوین و عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برق استان پایدار است اضافه کرد: این دستاورد ارزشمندی برای استان محسوب می‌شود و سال گذشته تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا برق در استان قطع نشود.

نصب کنتور هوشمند راهکار مدیریت مصرف برق

رئیس گروه مدیریت مصرف برق استان نیز گفت: یکی از روش‌های کنترل مصرف بی‌رویه برق کنتور هوشمند است که برق مصرفی به‌صورت مستمر رصد خواهد شد.

مهدی اشک‌پور مطلق افزود: از روش دیزل ژنراتور می‌توان برق در حوزه کشاورزی را مدیریت کرد و کشاورزان دارای پروانه چاه نگران سوخت یارانه‌ای نباشند.

نصب 450 نیروگاه خورشیدی در مناطق عشایری استان

مسئول روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر هم گفت: سال گذشته 450 نیروگاه خورشیدی بین مناطق عشایری استان توزیع شد.

پرویز فرزین‌پور افزود: احداث نیروگاه خورشیدی برای مدیریت برق ضروری است و برای اینکه برق مدیریت شود و مردم از 20 برابر تعرفه برق پاداش بگیرند باید مصرف برق خود را کاهش دهند و مدیریت کنند

وی اظهار داشت: تعمیر و سرویس کولر قبل از شروع فصل گرما، خاموش کردن یک کولر گازی اضافی، تنظیم دمای منزل بر روی درجه 24 و خاموش کردن چراغ اضافی مشترکین می‌تواند زمینه مدیریت مصرف برق و دریافت پاداش فراهم کند.

رئیس اداره برق شهرستان دیر گفت: در حال حاضر در این شهرستان 29 هزار مشترک برق وجود دارد که 80 درصد آن خانگی هستند.

بنایی افزود : در سه ماه اول سال 279 انشعاب برق به مشترک مشترکین واگذار شده است.

وی با توجه به آمار سرقت سیم‌های برق در این شهرستان خاطرنشان کرد: هم اکنون 98 درصد روستاهای دیر به سیستم کابل خود نگهدار تجهیز شده‌اند و سرقت کابل برق در این زمینه کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 40 میلیارد تومان از بخش داخلی برای تقویت برق و ایجاد شبکه‌ها هزینه شده است تصریح کرد: امسال نیز از محل اعتبارات شهرستان دیر 11 میلیارد تومان و مبلغ 11 میلیارد تومان دیگر هم از محل درآمد شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به این شهرستان اختصاص یافت.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group