يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم چهارمین جشنواره مشاعره علوی در بوشهر با مشارکت ۳۰ شرکت‌کننده برگزار و نفرات و گروه‌های برتر معرفی شدند.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، چهارمین جشنواره استانی مشاعره علوی در بوشهر از برنامه‌های دهه امامت و ولایت با حضور جوانان و نوجوانان در بوشهر برگزار شد

این جشنواره که به همت بنیاد بین‌المللی غدیر برگزار شد 30 شرکت‌کننده در قالب 5 گروه 6 نفره به رقابت پرداختند که در نهایت 4 نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

در این جشنواره به ترتیب مژگان قدیمی، زهرا رجب‌پور، رقیه قدیمی نوران و محمد رضا شهریور رتبه‌های اول تا چهارم را کسب کردند.

alavi jashnvare

در این آیین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تاکید بر معرفی شخصیت امیرالمومنین علی علیه‌السلام به عنوان بهترین و کاملترین نمونه و الگوی مطلوب حاکمیت و حکمرانی اسلامی اظهار داشت: حضرت علی علیه‌السلام الگو چراغ راه هدایت و رهایی از بن‌بست حکمرانی‌های غیر الهی و مدل‌های پوسیده غربی است.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درصدد است با زمینه‌سازی و هم‌افزایی ظرفیت‌های موجود فرهیختگان و نخبگان و اقشار تأثیرگذار نقشه‌های شوم دشمن را که به‌دنبال دوقطبی کردن و ایجاد شکاف در جامعه است خنثی کند.

وی از برپایی مراسم و جشن‌های مردمی در ایام عید غدیر خم در سراسر استان خبر داد و بیان کرد: حدود 1500 برنامه در سطح استان بوشهر برای دهه امامت و ولایت طراحی شده است و در عید غدیر خم جشن‌های ویژه‌ای در نقاط استان اجرا می‌شود.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group