يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر یکم تیرماه روز ملی اصناف و آغاز دهه تولید و تجارت را تبریک گفت.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر؛ مهدی صفوی به مناسبت گرامیداشت روز ملی اصناف و آغاز دهه تولید و تجارت متن پیام تبریک خود را به شرح زیر صادر کرد.
نقش و جایگاه اصناف به عنوان متولیان بازار در نظام اقتصادی کشور، اعم از فرد صنفی و یا تشکّلهای صنفی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اصناف نقش بسيار مهمی در اتصال حلقه فرآيند واردات ، توليد به مصرف ، موجب گردش كالا و نقدينگي و در نتيجه پويايي اقتصاد شده و در نهايت باعث رشد تولید و توسعه اشتغال کشور می باشد.

safavi m samt b

با توجه به نامگذاری شعار امسال ( مهار تورم و رشد تولید ) از سوی مقام معظم رهبری ، اصناف نیزنقش مهمی دراین زمینه برای تحقق شعاردارند که بایستی با حمایت و همراهی بیشتر دستگاههای اجرایی مرتبط صورت پذیرد .

اینجانب ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه اصناف، فرارسیدن روز ملی اصناف را به خانواده بزرگ اصناف و بازاریان کشور به ویژه استان بوشهر درتمامی رسته های تولیدی ، توزیعی ، خدماتی و خدمات فنی و اعضای هیات مدیره سازمان های صنفی استان و روسای اتاق های اصناف کلیه شهرستان ها تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند این قشر فهیم و متعهد تقدیر و سپاسگذاری می نمایم.

توفیق و سربلندی این عزیزان را از خداوند سبحان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

مهدی صفوی

مدیرکل صنعت ، معدن وتجارت استان بوشهر

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group