دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 | Monday 6 May 2024

مدیر تعاون روستایی استان بوشهر از توزیع پنج میلیون و ۱۵۸ هزار لیتر مواد سوختی شامل گازوئیل، بنزین و نفت سفید توسط شبکه تعاونی‌های روستایی استان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، عبدالحسین خلعتی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای خدمات‌رسانی به روستاییان و کشاورزان استان، در ۲ ماه گذشته حدود پنج میلیون و ۱۵۸ هزار لیتر انواع مواد سوختی شامل بنزین، گازوئیل، نفت سفید از طریق شرکت‌های تعاونی روستایی بین بهره‌بردان و تولیدکنندگان استان توزیع شده است.
وی بیان کرد: توزیع مواد سوختی بین روستاییان و کشاورزان یکی از مهم‌ترین وظایف و رسالت‌های شبکه تعاون روستایی بوده که با هدف حمایت از تولیدکننده روستایی، استقرار و توسعه روستاها و گسترش خدمات‌رسانی به روستاییان انجام می‌شود. که با تلاش و تعامل شرکت‌های تعاونی روستایی استان به‌طور مستمر در حال انجام است.

benzin
مدیر تعاون روستایی استان بوشهر ارزش مواد سوختی توزیع شده را بیش از ۶۲ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال ذکر و تصریح کرد: از این میزان مواد سوختی، بنزین به مقدار ۲ میلیون و ۴۴۶ هزار لیتر، نفت گاز (گازوئیل) ۲ میلیون و ۶۹۸ هزار لیتر و نفت‌سفید ۱۴ هزار لیتر توزیع شده است.
خلعتی خاطر نشان کرد: شبکه تعاون روستایی استان بوشهر دارای ۱۲ عاملیت و فروشندگی‌های فعال مواد نفتی و ۶ جایگاه پمپ بنزین که سوخت مورد نیاز روستاییان و کشاورزان شامل نفت گاز، بنزین و نفت سفید را طی سال در سطح شهرستان‌های استان تأمین و توزیع می‌کنند./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group