دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 | Monday 6 May 2024

استاندار بوشهر از تصویب ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای رونق اقتصادی استان بوشهر خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی زاده روز سه شنبه در نشست مسئولان استان، جایگاه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در استان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: مصوبات این شورا در مرحله عملیاتی قرار می‌گیرد.
احمد محمدی‌زاده با اشاره به حل مشکل کشتی‌های ماهیگیری و صید ماهی یال اسبی گفت: در این زمینه جلسه مشترک هفته آینده با حضور استان‌های ساحلی جنوبی تشکیل می‌شود.
وی با اشاره به تصویب تهاتر خرمای استان بوشهر با میوه‌های گرمسیری اضافه کرد: لازم است که این مصوبه هر چه سریعتر برای اجرا ابلاغ شود.
استاندار بوشهر با اشاره به فروش نرفتن بخشی از محصول خرمای کشاورزان استان بوشهر تصریح کرد: باید راهکاری در حل مشکل کشاورزان در فروش خرمای آنها ارائه شود و بهترین راهکار تامین سرمایه برای خرید محصول خرمای کشاورزان استان است.

ostandar m z
محمدی‌زاده در ادامه با اشاره به تصویب 20 هزار میلیارد تومان برای رونق اقتصادی استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای اجرایی شدن این مصوبه باید هر چه سریعتر منابع اعتباری آن تخصیص یابد.
رئیس اتاق بازرگانی بوشهر نیز یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم و ممتاز استان بوشهر را داشتن بیشترین مرز دریایی با خلیج‌فارس دانست و افزود: بر همین اساس بیش از 90 درصد اقتصاد استان را امور تجاری و بازرگانی تشکیل می‌دهد.
خورشید گزدرازی با بیان اینکه بیش از 60 امور تجاری و بازرگانی استان بوشهر به بخش خدمات اختصاص دارد گفت: بدون شک این حرفه طیف وسیعی از مشاغل را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
وی با اشاره به تصویب طرح تخفیفات 20 درصدی بنادر بوشهر در سال 1388 گفت: در این سال استان بوشهر با رونق بی سابقه‌ای مواجه شد و اشتغال فراگیر استان را در بر گرفت اما متاسفانه از سال 1397 با اعلام مستثنیات عملاً این تخفیفات ناکارآمد شد.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group