يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر به طراحی مجموعه ورزشی چند منظوره در دشتستان اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته و تامین اعتبار بزودی خنک‌کننده های سالن های ورزشی امام خمینی (ره) و صخره نوردی این شهرستان تجهیز و تعمیر می شوند.

به گزارش دیارجنوب، یاسر جمالی بعداز ظهر روز سه شنبه ۱۶ خرداد ماه در نشست با اعضای شورای شهر برازجان با اشاره به اهمیت موضوع ورزش از دیرباز در برازجان و تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی این شهر اظهار داشت: در تلاش هستیم از محل اعتبارات ۱۴۰۲ برای دشتستان یک مجموعه ورزشی چند منظوره و در خور جامعه ورزش این شهرستان طراحی کنیم.
وی به تجهیز و نظارت بر تاسیسات اماکن ورزشی اشاره کرد و گفت: در این خصوص بررسی دقیقی انجام خواهد شد و پس از گزارش و برآورد هزینه ها، بر اساس اولویتها در اولین فرصت اقدامات لازم برای تجهیز و تعمیر سالنهای ورزشی انجام می شود.

shora varzesh b
جمالی تامین دستگاه های خنک کننده برای سالنهای ورزشی را یک‌ ضرورت دانست و گفت: برنامه ریزی های لازم در این خصوص انجام گرفته و با تامین اعتبار بزودی خنک‌کننده های سالن های امام خمینی (ره) و صخره نوردی تجهیز و تعمیر می شوند.
وی اذعان کرد: شورا همواره در کنار ورزش بوده و حتی برای فعالیتهای ورزشی ردیف بودجه جدا تعریف شده است که انتظار میرود این بودجه عادلانه و با نظارت بین تیمهای ورزشی به ویژه تیمهایی که در لیگ‌های برتر هستند تقسیم شود.
در این نشست اعضای شورای شهر برازجان نیز مسائل مختلف ورزشی برازجان را با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در میان گذاشتند و همچنین از نامگذاری یکی از بلوارهای شهر به نام مدال آوران ورزشی و نصب تصاویر آنها خبر دادند.
احداث پیستهای استاندارد موتور سواری با توجه به استعداد و علاقه ی‌جوانان برازجان به این رشته‌، استفاده از ظرفیت مطلوب جوانان نخبه و تجلیل از آنها، فراهم کردن زیر ساختها و امکانات ورزشی مطلوب برای بانوان، برگزاری و تشکیل کلاسهای مختلف ورزشی در محلات در جهت تقویت ورزش همگانی از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group