يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

مدیرعامل باشگاه مشیر دالکی با گلایه از عدم حمایت مسئولان شهرستان دشتستان از تیم خود گفت: طی ۳ سال حضور تیم مشیر دالکی در لیگ کشور و با وجود مشکلات متعدد، همه ی هزینه های تیم داری را شخصاً پرداخت کرده و هیچ نیازی نیز به کمک مسئولان نداشته ام اما وضعیت مناسب سالن بر عهده ی ما نیست.

اصغر شعبانی-به گزارش دیارجنوب، خبر انصراف تیم مشیر دالکی از حضور در مرحله نهایی رقابت های لیگ دو فوتسال کشور را ساعاتی پیش روابط عمومی این باشگاه اعلام کرد و بدین منظور با "عباس حاجی زاده" مدیرعامل باشگاه مشیر تماس گرفته و در این خصوص به صحبت پرداختیم.
مدیرعامل باشگاه مشیر دالکی با گلایه از عدم حمایت مسئولان ورزشی و غیر ورزشی شهرستان دشتستان از تیم خود اظهار کرد: ۳ سال است که تیم ما در لیگ کشور حضور دارد و در این ۳ سال با وجود همه ی مشکلات به خاطر اینکه تیم خصوصی هستیم از جیب شخصی هزینه کرده ام و هیچ نیازی نیز به کمک مسئولان نداشته و ندارم؛ اگر چه می دانم تیم هایی با عناوین مختلف خصوصی و شخصی از اعتبارات دولتی، شهرداری ها، شورای شهر، اداره ورزش و ..‌. استفاده کرده و می کنند.
عباس حاجی زاده افزود: طی این ۳ سال مثل تیم های دیگر هیچگاه کاسه ی نداری دست نگرفته و به این مسئولان و آن مدیر مراجعه نکرده ام.

hajizade moshir dalaki
وی ادامه داد: هیچ وقت گلایه ای نکرده که چرا از پول دولتی به ما کمک نشده . هیچ مسئولی نمی تواند بگوید مسئولان مشیر دالکی دنبال پول بوده و مثل دیگران ریشه ی اعتبارات دولتی را زده اند اما مسئولان و متولیان اماکن ورزش شهرستان وظیفه دارند و موظفند حداقل یک سالن ورزشی برای شرکت نماینده ی دشتستان در لیگ فوتسال کشور آماده کنند.
مدیرعامل باشگاه مشیر دالکی گفت: در این مدت در شهرهای مختلفی حضور داشته و بازی های مشیر را به عنوان تیم میهمان دنبال کرده ایم. تمامی شهرها از لحاظ سخت افزاری خوب و دارای اماکن مناسبی هستند. حداقل اینکه یک سالن ورزشی مناسب رشته ی فوتسال دارند. رختکن های خوب، نور مناسب، کف پوش های درجه یک و ..‌.
حاجی زاده با ابراز نارضایتی بیان کرد: گویا متاسفانه برازجان و دشتستان با تمام کشور فرق دارد. به اداره ورزش مراجعه کرده ایم. گفتند سالن امام خمینی (ره) را برای شما آماده می کنیم اما تا بحال که اینطور نبوده. این سالن از لحاظ برق مشکل دارد. رختکن های آن خراب است. کولری ندارد. سرویس های بهداشتی آن دارای مشکلات عدیده‌ای است. نور کافی ندارد. چرا باید اینگونه باشد؟
وی گفت: ما کمک مالی نخواسته ایم، پول نخواسته ایم. الحمدلله از لحاظ همه ی مسائل تیمی که بر عهده خودِ ماست بی نیازیم. بچه های ما لباس خوب دارند. بدون مشکل مالی به شهرها مسافرت میکنیم و بازی هایمان را برگزار می کنیم . همه ی هزینه های تیم داری را نیز شخصاً پرداخت می کنیم اما وضعیت مناسب سالن بر عهده ی ما نیست.
مدیرعامل باشگاه مشیر دالکی افزود: در چه شهری اینطور است؟ کجا را سراغ دارید که ۵ متر کابل برق را نیز باید باشگاه ها بخرند و در اختیار سالن قرار دهند؟ در کدام استان است که نظافت و تمیزی سالن، نور، کولر رختکن و ... را باید مدیران باشگاه ها تقبل کنند؟ هفته ی گذشته در کاشمر بازی داشتیم. تمامی مسئولان شهرستان و استان خراسان در سالن حضور داشتند. امام جمعه ی محترم این شهر مثل یک هوادار حرص و جوش می خورد. نماینده و فرماندار و بخشدار و ...‌ همه آمده بودند اما متاسفانه به نظر می رسد در شهرستان ما هیچ مسئولی نمی داند ما کجای فوتسال کشور قرار داریم. آقایان پول نمی خواهیم، یک سالن ورزشی مناسب در اختیار تیم ما قرار دهید.
حاجی زاده خاطر نشان کرد: ۳ بازی مهم میزبانیم که می توانیم با شرایط بازی تیم های دیگر گروه که احتمالا به نفع ما رقم خواهد خورد به برتری مقابل حریفان برسیم و به لیگ یک صعود کنیم اما با شرایط فعلی و تا این لحظه از مسابقات انصراف داده ایم. با مسئولان سازمان لیگ هم صحبت کرده ام و در جریان هستند. تنها خواسته ی ما یک سالن مناسب برای میزبانی است اگر انجام شد که ادامه می دهیم و اگر نشد قطعاً انصراف خواهیم داد.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group