يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

همزمان با دهه کرامت و برگزاری برنامه های زیرسایه خورشید در استان بوشهر با حضور خدام رضوی 150 بسته کمک معیشتی در چغادک بین نیازمندان تزویع شد.

به گزارش دیارجنوب ، همزمان با فرارسیدن ایام فرخنده دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) 150 بسته معیشتی به همت دبیرخانه کانون خدمت رضوی چغادک و با همکاری مرکز نیکوکاری حضرت فاطمه زهرا بین نیازمندان شهر چغادک توزیع شد.
مسوول کانون خدمت رضوی در چغادک اظهارداشت: قیمت هر بسته معیشتی حدود 700 هزار تومان است که در مجموع 1 میلیارد و 50 میلیون ریال هزینه شده است.
وی در این باره گفت: کانون خدمت رضوی در شهر چغادک در تبعیت از فرامین ولی امر مسلمین مبنی بر دستگیری از محرومان و با مدد از سیره انبیاء الهی و حضرت علی بن موسی الرضا(ع) بسته های معیشتی را بین نیازمندان توزیع کرد.
هاشم محمدی در ادامه بیان داشت : ازطریق کانون های خدمت رضوی فعالیت های خیرخواهانه و خداپسندانه انجام و افراد نیازمند شناسایی و از خوان کرامت رضوی بهره مند می شوند.

maeishati choghadak 1maeishati choghadak 1maeishati choghadak 1maeishati choghadak 1maeishati choghadak 1maeishati choghadak 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group