شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: شرایط ناپایدار جوی، تردد شناورهای مسافربری و باری را در مسیر گناوه به جزیره خارگ تا پایان هفته متوقف کرد.

به گزارش دیارجنوب، کیامرث جوکار روز یکشنبه اظهار کرد: باتوجه به اخطار سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش سرعت وزش بادهای شمالی و متلاطم شدن دریا، شناورهای مسافری و باری در مسیر گناوه به خارگ از امروز یکشنبه تا روز جمعه هفته جاری امکان تردد در این مسیر را ندارند.
وی افزود: فعالیت ۲ فروند لندینگ گرافت که نسبت به جابجایی کالا و تامین مایحتاج مورد نیاز مردم جزیره خارگ فعالیت دارند، متوقف شده است.

taradod d
رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه تصریح کرد: تردد مجدد شناورها منوط به شرایط پایدار جوی است که اطلاع رسانی می‌شود.
جوکار بیان کرد: این اداره در حوزه سفرهای دریایی به اصول ایمنی حساس و مسئولیت خطیری برعهده دارد و وجه اجازه خروج هیچ شناوری به دریا تا زمان رسیدن به شرایط پایدار جوی نمی‌دهد.
بندرگناوه به عنوان پس‌کرانه جزیره خارگ نقش مهمی در جابه جایی ساکنان و شاغلان در شرکت‌های نفتی، پتروشیمی و مایحتاج مورد نیاز به این جزیره دارد.
جزیره خارگ با ۲۰ هزار نفر جمعیت محل استقرار بزرگترین پایانه صادرات نفت ایران در فاصله ۵۷ کیلومتری شمال غرب بندر بوشهر و ۱۷ مایلی گناوه واقع شده است./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group