دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 | Monday 6 May 2024

مدیرکل صمت استان بوشهر با اشاره به کمک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته از واحد‌های تولیدی خلاق گفت: در این راستا ۵ میلیارد تومان به واحدهای تولیدی صنایع پیشرفته استان بوشهر پرداخت شد.

به گزارش دیارجنوب، مهدی صفوی از انعقاد تفاهم‌نامه سه جانبه با صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور خبر داد و اظهار داشت: این تفاهم‌نامه برای کمک به توسعه صنایع صنایع فناور، خلاق و پیشرفته بین صمت، استانداری و صندوق حمایت از صنایع پیشرفته منعقد شد.
وی ظرفیت‌های صنعتی، سرمایه‌گذاری و اقتصادی استان بوشهر را برشمرد و گفت: این استان در عرصه صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، صنعت خرما، پرورش آبزیان، کشتی سازی و صنایع فرآوری از ظرفیت مهمی برخوردار است که برای تقویت و حمایت آنها برای تولید محصولات صادراتی اقدامات مهمی انجام شده است.

safavi samt b
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از پرداخت تسهیلات صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به واحدهای تولیدی استان خبر داد و گفت: سال گذشته 5 میلیارد تومان به 2 واحد تولیدی پیشرفته استان بوشهر پرداخت شد.
صفوی اضافه کرد: امسال بر اساس برنامه‌ریزی از این مزیت و فرصت برای حمایت صنایع خلاق و پیشرفته استفاده بیشتری می‌شود.
وی افزود: در استان بوشهر 200 واحد تولیدی و صنعتی وجود دارد که قابلیت صنایع پیشرفته و حضور در پارک‌های علم و فناوری هستند./ تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group