شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از فردا با عبور متناوب امواج ناپایدار جو، در برخی از ساعات با وزش باد، سواحل استان متلاطم خواهد بود.

به گزارش دیارجنوب، طلیعه محمدی روز چهارشنبه اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از فردا پنجشنبه تا اوایل هفته آینده با عبور متناوب امواج ناپایدار جو، طی ساعاتی ضمن افزایش پوشش ابر، در برخی نقاط استان و همچنین روی دریا احتمال وقوع بارش‌های پراکنده باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش تندباد دور از انتظار نیست.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین در این مدت در برخی از ساعات با وزش باد، سواحل استان متلاطم خواهد بود.

bad moj
وی گفت: طی این مدت آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و از امشب افزایش ابر و فردا بر روی دریا با احتمال بارش پراکنده باران و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و امروز روی دریا در سواحل جنوبی ۱۴ تا ۴۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
محمدی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر و امروز در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group