يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در سال جاری ۵۶ متقاضی تسهیلات رونق تولید برای ایجاد، توسعه، بازسازی و نوسازی بنگاه‌های اقتصادی این استان به بانک‌های عامل معرفی شده است.

به گزارش دیارجنوب، مهدی صفوی روز دوشنبه در حاشیه ششمین جلسه امسال کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: شتاب‌بخشی به رفع مشکلات بنگاه‌های تولیدی و راه‌اندازی واحدهای راکد و نیمه‌راکد و کمک به توسعه سرمایه‌گذاری‌های صنعتی در استان بوشهر از اهداف برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است.
وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۷۵ مصوبه برای حل موانع تولید بنگاه‌های اقتصادی استان بوشهر در این کارگروه تصویب شده که به رشد تولید و افزایش اشتغال‌زایی کمک می‌کند.

safavi samt 1402
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: افزایش جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دستگاه‌های اجرایی با هدف شتاب در رسیدگی به مشکلات بنگاه‌های اقتصادی در دستورکار قرار دارد و در پی برگزاری این جلسه‌ها پیگیری و مکاتبات متعددی برای حل مشکلات واحدهای فعال و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود.
صفوی گفت: در ششمین جلسه امسال این کارگروه مشکلات چهار بنگاه اقتصادی در زمینه صنایع سلولزی، شیمایی، تولید تخم مرغ و کارخانه جوجه کشی مطرح و برای شتاب‌بخشی در پرداخت تسهیلات بانکی، تقسیط بدهی معوق و بخشودگی جریمه‌های بیمه تامین اجتماعی مصوبه صادر شد.
وی با بیان اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر با حضور مدیران بانک‌های عامل، مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار می‌شود، از این مدیران خواست: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید تعامل و همکاری بیشتری با دبیرخانه این کارگروه داشته باشند تا مصوبات با سرعت بیشتری اجرایی شود./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group