يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: اعضای بدن زنده یاد امیرحسین فروتن دانش‌آموز دبستان حسابی این شهرستان که بر اثر یک حادثه دچار مرگ مغزی شده بود، پس از تشخیص پزشکان و رضایت والدین، به بیماران نیازمند عضو در بیمارستان شیراز اهدا شد.

به گزارش دیارجنوب، ضرغام مردانی روز شنبه اظهار کرد: خانواده فروتن با اهدای اعضای فرزندشان حیاتی دوباره به بیماران نیازمند بخشیدند .
وی گفت: این اقدام نشانه ایثار، گذشت و نوع دوستی است و در پیشگاه خداوند متعال دارای ارج و قرب بوده و در یاد و خاطر معلمان، دانش‌آموزان و جامعه ماندگار خواهد بود.
مدیر آموزش و پرورش گناوه افزود: خبر فقدان دانش آموز امیر حسین فروتن پایه پنجم دبستان دکتر حسابی همه دستگاه تعلیم و تربیت را داغدار کرده است.

ehda ozve
وی با ابراز تاسف از درگذشت نابهنگام این دانش‌آموز، به خانواده داغدار ایشان، همکلاسی و معلمان فرهیخته‌اش و همه آنان که دل در گروی اعتلای آموزش و پرورش دارند تسلیت و تعزیت عرض کرد.
زنده یاد امیرحسین فروتن از بازیکنان تکنیکی و با استعداد باشگاه فوتبال آیندگان گناوه نیز بود که پنجشنبه هفته گذشته بر اثر یک حادثه در خان زنیون استان فارس دچار مرگ مغزی شد و جان خود را از دست داد.
پیکر این دانش آموز عصر امروز در بهشت رضا بندر گناوه تشییع و به خاک سپرده می‌شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group