يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

مشاور وزیر صمت و هماهنگی امور ایثارگران به همراه مدیر کل صمت استان بوشهر از یک واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بوشهر2 که توسط فعال صنعتی ایثارگر فعالیت دارد از فرایند خط تولید آن واحد بازدید نمودند.

به گزارش دیارجنوب، این بازدید عصر چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه با حضور "حسن ممتحن" مشاور وزیر صمت و هماهنگی امور ایثارگران و "مهدی صفوی" مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر به منظور توجه به فعالان صنعتی ایثارگر و اهمیت نقش جامعه ایثارگران در حوزه اقتصادی از یک واحد صنعتی با فعالیت در زمینه فرآوری و عمل آوری ماهی، میگو و سایرآبزیان دریایی بازدید کردند.
مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران درحاشیه این بازدید عنوان کرد ایجاد اشتغالزایی در بنگاه های اقتصادی و تولیدی توسط جامعه ایثارگران بسیار پراهیمت و ارزشمند است.

bazdid mroshaver samtt 1
حسن ممتحن افزود: امروزه بزرگترین خدمت در جامعه، ایجاد اشتغالزایی بمنظور بکارگیری جوانان است که می تواند باعث اجردنیوی و اخروی در راه خدا باشد و این توانمندی واحد صنعتی به عنوان بخشی ازافتخارات توسط جامعه ایثارگران می باشد.
مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران ضمن اعلام آمادگی و حمایت لازم برای رفع مشکلات تولیدکنندگان عنوان کرد: در صورت داشتن مسائل و مشکلات مرتبط با تولید مراتب را به اداره کل صمت استان اعلام نمایید تا دراسرع وقت نسبت به بررسی و مرتفع نمودن مشکلات مربوطه رسیدگی شود.
مدیر کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهردرحاشیه این بازدید گفت: این واحد صنعتی به بصورت فصلی در زمینه عمل آوری و بسته بندی انواع آبزیان دریایی نظیر ماهی،میگو و غیره با ظرفیت تولید میانگین روزانه 100 تن به همراه اشتغال مستقیم تقریبا 300 نفر توسط فعالان صنعتی ایثارگر دفاع مقدس مشغول به فعالیت است.
مهدی صفوی افزود: قابلیت و توانمندی این واحد صنعتی که در زمینه صنایع شیلاتی بسیار موفق است علاوه بر تامین نیاز داخلی ، در زمینه صادرات محصولات خود به سایرکشورها نیز فعال است.

 bazdid mroshaver samtt 1bazdid mroshaver samtt 1bazdid mroshaver samtt 1bazdid mroshaver samtt 1

 

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group