شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

شهردار بوشهر گفت: سامانه شفافیت شهرداری بندر بوشهر به عنوان یکی از مطالبه‌های مهم شهروندان با آدرس http://shaffaf.bushehr.ir پس از راه‌اندازی نهایی اکنون برای عموم شهروندان قابل استفاده است.

به گزارش دیارجنوب، حسین حیدری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهروندان بوشهری اکنون می‌توانند با مراجعه به سامانه یاد شده از تمامی اقدام‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر بوشهر در حوزه‌های مختلف اطلاعات لازم را کسب کنند.
وی بیان کرد: شهروندان با مراجعه به سامانه شفافیت می‌توانند در بیش از ۴۰ حوزه کاری از آخرین اقدام‌ها اطلاع پیدا کنند و همچنین اطلاعات مورد نیاز را از شهرداری بوشهر بگیرند.

samane shafafiyat
شهردار بوشهر افزود: در سامانه شفافیت اطلاعاتی پیرامون طرح تفصیلی و اسناد قرارداد فروش املاک و همچنین اطلاعات حقوق و دستمزد مدیران و پرسنل شهرداری، آگهی مناقصه‌ها، مزایده‌ها و استعلام‌ها، اسناد قرارداد مناقصه‌ها، طرح‌ها، بسته‌ها و اسناد قراداد سرمایه‌گذاری، آگهی فروش املاک و مستغلات و عملکرد بودجه در سال‌های قبل بارگذاری شده است.
وی اضافه کرد: با راه‌ اندازی کامل سامانه همچنین این امکان فراهم شده تا شهروندان بتوانند دیدگاه‌های خود را برای هر چه بهتر شدن برنامه‌های شهرداری در سامانه پیاده‌سازی کنند.
حیدری گفت: سامانه شفافیت با ساز و کار تعریف شده بدون ترددید در پیشبرد اهداف مدیریت شهری نیز نقش شایانی ایفا می‌کند./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group