يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

رئیس پلیس راهور شهرستان دشتستان بمنظور بررسی مشکلات ترافیکی و ایمنی از محورهای ورودی و خروجی شهر وحدتیه بازدید کرد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه، در این بازدید میدانی که درپی بروز تصادفات مکرر در محورهای و مسیرهای ورودی و خروجی شهر خصوصا خیابان خلیج فارس و محور خروجی منتهی به روستاهای همجوار سیامنصور و جره ها و.... صورت گرفت، سرهنگ عبدالصالح رضوی فرد رئیس پلیس راهور شهرستان دشتستان درمعیت سرگرد روشن، مهندس ارشدی شهردار وحدتیه، مهندس زارعی مدیر واحد فنی و عمران و نامی نظری مدیر واحد ایمنی و ترافیک شهرداری حضور داشتند.

bazdid vahdatiye rah 1
طی نشستی که با حضور مهمانان در دفتر شهردار برگزار شد، موضوع بصورت جامع تر مورد بررسی و کنکاش قرار گرفت. مهندس ارشدی، شهردار وحدتیه در سخنانی با بیان اهم اقدامات و عملکرد ترافیکی شهرداری در سطح شهر حسب مصوبات شورای ترافیک و بازدید کارشناسان پلیس راهور شهرستان اظهار داشت: شهر وحدتیه در مسیر و محور مواصلاتی مهم و استراتیژیک استان‌های فارس، بوشهر و خوزستان واقع شده و نزدیکترین محور و مسیر دسترسی به شهر توریستی و گردشگری گناوه از این شهر می‌گذرد.
وی ادامه داد وجود منطقه کشاورزی و مزارع کشت محصولات جالیزی در روستاهای همجوار و عبور و مرور حداقل ۲ الی ۳ هزار خودرو سبک و سنگین در طول روز در ایام برداشت محصولات جالیزی این منطقه در مسیرهای ورودی و خروجی شهر و معابر شهری موجب ترافیک شدید، بی نظمی و اختلال در آمدو شد روزمره ساکنین، تخریب و نابودی زیرساختها، معابر و .... همچنین بروز تصادفات متعدد می شود.
شهردار وحدتیه عنوان کرد: کم عرض بودن محورهای مواصلاتی، نبود امکانات و علائم هشداردهنده و آشکارساز در حد استاندارد، نبود شانه خاکی، آسفالت نامرغوب و فرسوده و.... مزید بر علت نابسامانی ترافیکی این محورهای مواصلاتی هستند.
سرهنگ رضوی، فرمانده پلیس راهور شهرستان دشتستان نیز ضمن تشکر از اقدامات و مجموعه عملکرد های ترافیکی شهرداری و تایید اظهارات شهردار خواستار توجه ویژه به رفع مشکلات موجود ترافیکی محورهای مواصلاتی منتهی به شهر وحدتیه به منظور کاهش تصادفات و ایمنی عبور و مرور گردیدند.
در پایان نیز مهندس ارشدی با اشاره به قابلیتها و توانمندیهای فراوان شهر وحدتیه و روستاهای همجوار در خصوص تولید محصولات کشاورزی، جالیزی، نفتی، خرما، گندم و.... که نقش به سزایی در اشتغالزايي داشته خواستار توجه ویژه مسئولین امر و تخصیص اعتبارات لازم به توسعه راه ها و رفع مشکلات موجود شدند.

bazdid vahdatiye rah 1bazdid vahdatiye rah 1bazdid vahdatiye rah 1bazdid vahdatiye rah 1bazdid vahdatiye rah 1bazdid vahdatiye rah 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group