يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر رفع مشکلات کارگران را در اولویت دانست و گفت: در تحقق حقوق کارگران ذره‌ای کوتاهی نمی‌شود و پیگیر رفع مسائل و مشکلات جامعه کارگری استان هستیم.

به گزارش دیارجنوب، اکبر پورات شامگاه یکشنبه با شرکت در آیین تجلیل از کارگران پتروشیمی‌های استان بوشهر با تبریک روز جهانی کارگر، اظهار داشت: آثار فعالیت کارگری ارزش حیات جامعه و زندگی مردم را افزایش می‌دهد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: کارگران قطعاً موتور پیش‌رونده شکوفایی و اعتلای نظام اسلامی ایران هستند و به برکت تلاش‌های آن‌ها است که امروز کشور در حوزه صنعت و سایر بخش‌ها حرف برای گفتن دارد.

akbar poorat
وی به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در اجتماع کارگران اشاره کرد و افزود: معظم‌له به صراحت بیان کردند که کارگران ستون فقرات تولید هستند و در سالی که رهبر معظم انقلاب به نام مهار تورم و رشد تولید عنوان کردند به صراحت حمایت از کارگر برای تحقق برنامه‌ها و شعار سال ضروری دانستند.
پورات از شکست توطئه دشمن در جامعه کارگری خبر داد و خاطرنشان کرد: در ماه‌های گذشته شاهد بودیم که دشمن یکی از نقاط امید خود برای پیاده‌سازی برنامه‌ها و فعال‌سازی هسته‌های اعتراضی و حرکت به سمت آشوب بود، اما همین کارگران معتقد و مومن ما همواره با همه اقشار مردم در راه شکست نقشه‌های دشمن گام برداشتند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر حمایت از جامعه کارگری را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر همواره مدافع و پشتیبان حقوق حقه جامعه کارگری زحمتکش و پرتلاش استان هستند.
وی رفع مشکلات جامعه کارگری استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و ادامه داد: در تحقق حقوق کارگران ذره‌ای کوتاهی نمی‌شود و به دریافت حقوق عادلانه و پرداخت به موقع آن تأکید داریم و پیگیر رفع مسائل و مشکلات جامعه کارگری استان خواهیم بود./ تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group