سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

مسئولین شهرستان دشتستان، هفته سلامت را با حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های این عزیزان و نواختن زنگ سلامت در درمانگاه امام حسین(ع) برازجان آغاز کردند.

به گزارش دیارجنوب، جمعی از مسئولین شهرستان دشتستان روز پنجشنبه 7 اردیبهشت ماه به مناسبت آغاز هفته سلامت با حضور در گلزار شهدا با آرمان های این عزیزان تجدید میثاق کردند و همچنین زنگ سلامت در درمانگاه امام حسین(ع) برازجان نواخته شد.
رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان در آیین تجدید میثاق با شهدا، مهمترین رسالت اجتماعی بهداشت را ارتقاء سلامت عنوان کرد و گفت: با آغاز هفته سلامت در شهرستان سه موضوع جوانی جمعیت، سالمندان و پزشکی خانواده مورد بررسی و نظارت جدی کارشناسان شبکه بهداشت قرار می گیرد و درتلاشیم که تا پایان سال جاری خدمات خوبی به سالمندان ارائه کنیم.
وی از اضافه شدن تعدادی پزشک به شبکه بهداشت شهرستان دشتستان خبر داد و گفت: امروز دشتستان یکی از بزرگترین شهرستان در استان بوشهر به عنوان پایلوت پزشکی خانواده انتخاب شده و خدمات بهداشتی فعال تر خواهد شد.

تجدید میثاق مسئولین شهرستان دشتستان در آغازین روز هفته سلامت

misagh sh salamat 1misagh sh salamat 1misagh sh salamat 1misagh sh salamat 1misagh sh salamat 1misagh sh salamat 1misagh sh salamat 1misagh sh salamat 1

نواختن زنگ سلامت در درمانگاه امام حسین(ع) برازجان

zange salamat d 1zange salamat d 1zange salamat d 1zange salamat d 1zange salamat d 1zange salamat d 1zange salamat d 1zange salamat d 1

عکاس: جلال اسلامیان

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group