يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: شصت و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان خلیج فارس در بوشهر آغاز به کار کرد.

به گزارش دیارجنوب، عبدالرحیم افروغ ظهر سه‌شنبه در مراسم آغاز به کار شصت و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان خلیج فارس در مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی بوشهر، اظهار داشت: در جشنواره یاد شده تحت عنوان خلیج فارس، استان بوشهر میزبان هنرمندان از ۱۱ استان است.
وی با بیان اینکه هنرمندان این جشنواره آثار خود را در زمینه فیلم کوتاه و عکس ارائه داده‌اند، تصریح کرد: فیلم کوتاه در زمینه فیلم‌های مستند، تجربی، داستانی و انیمیشن و عکس در زمینه تک عکس و گروهی است.

j m khalijfars
افروغ با بیان اینکه در این شصت و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان خلیج فارس آثار ۷۴ هنرمند به مرحله پایانی راه یافته است، خاطر نشان کرد: ۴۱۶ فیلم شامل ۳۰۹ فیلم داستانی، ۶۰ مستند، ۳۱ تجربی و ۱۶ پویا نمایی ۲۲۶ اثر تک عکس و ۱۳۰ اثر در قالب ۱۸ مجموعه به جشنواره ارسال شده که پس از داوری نهایی از برگزیدگان تجلیل می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از برگزاری این جشنواره تا ۸ اردیبهشت در بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این جشنواره نمایشگاه عکس برپا شده و عصر هر روز فیلم‌های ارائه شده در سه بخش اکران می‌شود./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group