يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از بستری ۳۸۲ بیمار کرونایی در استان طی فروردین‌ماه امسال خبر داد و گفت: در این مدت پنج نفر از بیماران جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش دیارجنوب، احمد یزدان‌پناه روز جهارشنبه اظهار داشت: طی فروردین ماه امسال شاهد روند افزایشی بستری و فوتی‌های کرونایی در استان هستیم که باید مراقبت بیشتری توسط مردم صورت گیرد.
وی با اشاره به سیر افزایشی بستری‌های کرونایی در سطح استان خاطرنشان کرد: طی فروردین‌ماه امسال ۳۸۲ نفر در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند.

bimarestan por
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۶ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند اضافه کرد: از این تعداد ۲۱ مورد در شبانه‌روز گذشته بستری شده‌اند.
وی تعداد فوتی‌های بیماران کرونایی در فروردین ماه امسال را پنج نفر عنوان کرد و ادامه داد: بیمارستان‌های استان برای پذیرش بیماران کرونایی در آمادگی کامل هستند.
یزدان‌پناه با بیان اینکه افزایش مراجعات کرونایی حاکی از ورود موج جدید کرونا به کشور است تصریح کرد: هم استانی‌های عزیز نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند تا با کمترین مشکل از این موج به سلامت عبور کنیم.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در مجموع ۴۶ هزار و ۸۶۳ بیمار کرونایی در بیمارستان بستری شده‌اند که از این تعداد ۲ هزار و ۲۳۹ فوت شده‌اند./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group