دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 | Monday 6 May 2024

بخشدار شبانکاره گفت: جشن گلریزان به همت آموزش و پرورش منطقه شبانکاره برگزار می شود.

به گزارش دیارجنوب، ابراهیم حسینی شامگاه دوشنبه ۲۸ فروردین ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه شبانکاره ضمن قدردانی و تمجید از فرهنگ خیر خواهانه و خدا پسندانه جشن گلریزان در سطح بخش اظهار داشت: جشن گلریزان آزادی زندانیان غیر عمد با مشارکت دانش آموزان، اولیاء و خیرین، فرهنگیان و کارکنان اداری آموزش و پرورش بخش برگزار می شود.
وی ادامه داد: این مراسم با حضور مسئولان استان و شهرستان، دادگستری و ستاد دیه استان، مدیر کل آموزش و پرورش و ساير مسئولان برگزار خواهد شد.
حسینی از برنامه ریزی بمنظور برگزاری ویژه برنامه هفته گرامیداشت مقام معلم در دهه دوم اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: جامعه ی ما مرهون تلاش و دلسوزی های معلمان است و برگزاری جشن و آیین تجلیل از مقام معلم باید در خور شان این عزیزان باشد.

bakhshdar sh
رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه شبانکاره افزود: در این هفته آموزش و پرورش منطقه برنامه های متنوعی از جمله ی مسابقات کتاب خوانی، خاطره نویسی ویژه فرهنگیان، تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی، آیین غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا را انجام دهد.
از دیگر مصوبات موضوع آسیب های اجتماعی دانش آموزان است که حوزه پرورشی و مشاوره در آموزش و پرورش گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این باره ارائه کرد.
همچنین بررسی مشکلات اردوگاه دانش آموزی شهید باهنر دیگر موضوع مورد بحث در این جلسه‌ بود که حوزه پشتیبانی در این خصوص مسئول پیگیری و اقدام شد.
گفتنی است؛ این جلسه به ریاست حسینی بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه شبانکاره، حجت الاسلام پردل امام جمعه بخش، کورش رستمی دبیر شورای آموزش و پرورش، دشمن زیاری رئیس شورای بخش و ساير اعضای این شورا در محل سالن کنفرانس بخشداری برگزار شد.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group