دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 | Monday 6 May 2024

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: با تحقق ۸۴ درصد اعتبارات عمرانی در سال گذشته، استان بوشهر به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

به گزارش دیارجنوب، محسن پاپری زارعی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهمترین مزیت‌های دولت سیزدهم توجه اصولی به طرح‌های راکد، نیمه‌راکد و دچار رکود است که با ارائه تسهیلات کارشناسی شده، پایش میدانی و تخصیص‌های به موقع سبب فعال‌شدن این واحدها و پروژه‌ها شده است.
وی افزود: این شرایط سبب شده تا با تخصیص اعتبارات استانی و تلفیق آن با اعتبارات متوازن ملی و سایر ردیف‌ها، تمامی پروژه‌های راکد این استان، فعال شوند به گونه‌ای که پروژه راکد مانده از سنوات قبل در استان وجود ندارد.

tashilat sanati
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر تصریح کرد: هماهنگی‌های خوب تیم‌های عمرانی و اقتصادی استان با مجموعه دستگاه‌های اجرایی مرتبط سبب شده که بخشی از مشکلات بین‌بخشی رفع و زمینه تسریع در فعالیت پروژه‌های راکد ایجاد شود.
پاپری‌زارعی ادامه داد: دولت مصصم به پرداخت‌های مناسب به پیمانکاران است که این موضوع سبب انگیزه بیشتر پیمانکاران برای تسریع در پروژه‌ها منطبق بر اصول فنی شده است.
وی یادآور شد: وحدت، همدلی و وفاق خوبی بین مسوولان، نخبگان، مردم و قشرهای مختلف استان وجود دارد که این موضوع بر تسهیل دریافت اعتبارات از مرکز تاثیرگذار است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از توجه بر مدیریت هزینه‌های پروژه‌های عمرانی، زمان بندی مناسب و توانایی و ظرفیت جذب بموقع منابع بعنوان اصول مهم در پروژه های عمرانی یاد کرد و گفت: با توجه با تاکید استاندار بوشهر برای پیگیری و جذب اعتبارات از محل منابع ملی، سال گذشته شاهد رویکرد مناسبی توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب منابع ملی بودیم./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group