يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

رئیس پلیس راهور استان بوشهر محدودیت‌های ترافیکی برگزاری رژه ۲۹ فروردین به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی در مرکز این استان را اعلام کرد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ جابر پاپری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تبریک این روز به دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: به منظور اجرای هرچه باشکوه تر مراسم رژه ۲۹ فروردین، همزمان با این روز ممنوعیت‌های ترافیکی در محدوده بزرگراه امام علی (ع) مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم اعمال می‌شود.
وی با بیان اینکه محدودیت‌های پارک کردن از ساعت ۲۴ روز ۲۸ فروردین آغاز می‌شود؛ افزود: توقف و پارک هرگونه وسیله نقلیه در بزرگراه امام علی (ع) و محدوده مراسم رژه نیروهای مسلح ممنوع است.

reje artesh
رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: این محدودیت‌های ترافیکی فردا از ۶ صبح آغاز می‌شود و براین اساس ورود هرگونه وسیله نقلیه شخصی و عمومی از میدان غدیر به بزرگراه امام علی(ع) ممنوع است.
پاپری افزود: ورود هرگونه وسیله نقلیه شخصی و عمومی از میدان تقاطع غیر همسطح سردار شهید سلیمانی شهرک نیایش و مسیرهای فرعی تا پایان مراسم به بزرگراه امام علی (ع) ممنوع است.
وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند در این مدت از مسیرهای جایگزین یعنی بزرگراه شهید قرنی،تقاطع غیر همسطح آزادی،بزرگراه آزادی برای ورود و خروج از شهر استفاده کنند.
رئیس پلیس راهور استان بوشهر هشدار داد: در صورت توقف و پارک بودن وسیله نقلیه در مسیر رژه، عوامل راهور آن را با جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌کنند.
پاپری اضافه کرد: ورود و عبور هر گونه وسیله نقلیه شخصی و غیر مجاز به ستون های رژه خودروهای نظامی در هنگام تردد در معابر برای حرکت به سمت محل برگزاری مراسم و برگشت به یگان های نظامی ممنوع است./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group