شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی روز قدس در شهر بوشهر را اعلام کرد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ جابر پاپری پنج شنبه شب در جمع خبرنگاران، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اظهار داشت: به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس محدودیت‌ها و تمهیدات ترافیکی از ساعت ۴ صبح جمعه، ۲۵ فروردین جاری آغاز خواهد شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر افزود: مسیر راهپیمایی در بوشهر از مسجد توحید واقع در خیابان امام خمینی (ره) به سمت مصلی نماز جمعه خواهد بود و تردد همه وسایل نقلیه از تقاطع کشتیرانی، تقاطع دادگستری، تقاطع توحید و خیابان‌های فرعی منتهی به بلوار امام خمینی و مسیر راهپیمایی ممنوع خواهد بود و شهروندان می‌توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

mahdoodiyat t
وی گفت: از ساعت هفت صبح جمعه ۲۵ فروردین، توقف، پارک و تردد هر گونه وسایل نقلیه موتوری و غیر موتوری در مسیر راهپیمایی یعنی حد فاصل مسجد توحید تا مصلی نماز جمعه تا پایان مراسم ممنوع است.
وی توصیه کرد: شهروندان از توقف به صورت دوبل، روبروی درب منازل و سد معبر در مسیرهای فرعی که مانع استفاده دیگران از راه می‌شود خودداری کنند.
وی در پایان از همه هم استانی‌های خواست مانند همیشه با مأموران انتظامی و راهور در زمینه برگزاری شکوهمند مراسم روز قدس در تمامی شهرهای استان همکاری و همراهی لازم را به عمل آورند./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group