يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امسال در همه حوزه‌های امتحانی شهرستان‌ها و مناطق، اوراق امتحانات نهایی به صورت الکترونیکی تصحیح می شود که در این روش، تخلف در ثبت نمره به حداقل می‌رسد.

به گزارش دیارجنوب، علی موحدی روز دوشنبه ۲۱ فروردین ماه در نشست هیات اندیشه‌ورز آموزش و پرورش شهرستان دشتی اظهار کرد: با تلاش و همت مدیران و فرهنگیان در ایام نوروز ۱۷۵هزار نفر مهمان را با کم‌ترین چالش در مراکز رفاهی و مدارس استان پذیرش شدند و تمامی ظرفیت‌های خود برای ارائه بهترین خدمات به کار گرفتیم.
وی با بیان اینکه دشمن در اغتشاشات سال گذشته آموزش و پرورش را مورد هدف قرار داد، افزود: در مسمومیت‌های سریالی دانش آموزان نیز دشمن به دنبال وارد کردن آسیب و فروپاشی نهاد آموزش و پرورش است.

jalase emtahanat n
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از هفت هزار نفر دانش آموز دختر و پسر به اردو راهیان نور اعزام شدند، تصریح کرد: دانش آموزان بوشهری ارادت ویژه‌ای نسبت به ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی دارند و این استان در اغتشاشات سال گذشته کم‌ترین چالش را داشت.
موحدی اضافه کرد: برنامه دشمن در گذشته بر روی دین گریزی دانش آموزان بود، اما امروز دشمنان بر روی دین ستیزی کار می‌کنند و همین امر رسالت آموزش و پرورش را سنگین‌تر کرده است.
وی عنوان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تنها اداره کلی در کشور است که برای سند تحول بنیادین پیوست عملی تدوین و اجرایی کرده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: از سال آینده در استان بوشهر طرح مربی تراز انقلاب اسلامی عملی خواهد شد و شاخص‌های آن را نیز کارشناسان اداره کل تدوین کرده‌اند.
موحدی با بیان اینکه قاطبه‌ی فرهنگیان استان بوشهر همراه رهبری، نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و در عمل آن را نشان داده‌اند، گفت: در حوزه امر به معروف، باید به معروفات ویژه توجه کرد تا فرصتی برای شکل گیری منکرات به وجود نیاید.
وی خاطر نشان کرد: امروز ما خوشحال هستیم تمامی نهادهای انقلابی، چون سپاه و ائمه جمعه در کنار آموزش و پرورش هستند و خود را نسبت به این نهاد مسئول می‌دانند.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group