يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ۲۴۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۴ میلیون تومان توسط خادمیاران این استان تهیه و در بین نیازمندان شهر چغادک توزیع شد.

به گزارش دیارجنوب، مهران خورده بین مقدم روز یکشنبه 20 فروردین ماه با اعلام این خبر اظهار داشت: خادمیاران و یاوران رضوی استان بوشهر در ایام ماه مبارک رمضان دست به دست هم دادند تا بتوانند مهربانی را به اشتراک گذاشته و با این حرکت دل های نیازمندان را شاد کنند.
وی ارزش هریک از این بسته های معیشتی را یک میلیون تومان عنوان کرد و گفت: اقلام این بسته های معیشتی شامل مرغ، گوشت، برنج، شکر و مایع لباسشویی است.

khordebin razavi
در ادامه مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر از توزیع ۲۰ هزار قرص نان صلواتی بین نیازمندان شهر چغادک به همت خامیاران رضوی این استان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
مهران خورده بین مقدم با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح توزیع نان صلواتی از میلاد امام حسن مجتبی(ع) آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
وی افزود: این کار خداپسندانه به همت یاوران و خادمیاران رضوی کانون های خدمت رضوی استان بوشهر و همکاری چهار نانوایی در شهر چغادک تهیه و توزیع شد.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group