سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، ۱۰۲ هزار بسته معیشتی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کمیته امداد و بهزیستی استان در بین مردم توزیع شده است.

به گزارش دیارجنوب، علی باستین شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از این تعداد، ۵۰ هزار بسته توسط کمیته امداد، ۳۵ هزار بسته توسط بهزیستی و ۱۷ هزار بسته توسط سپاه استان بوشهر بین نیازمندان توزیع شده است.
وی با اشاره به تهیه و توزیع کالاهای اساسی در ایام نوروز، افزود: با وجود ثبت بیش از ۸ میلیون نفر شب اقامت در استان بوشهر نه تنها کمبود مواد غذایی و کالایی وجود نداشت بلکه خدمات به نحومطلوب ارائه شد.

baste maeishat b
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تصریح کرد: با برپایی نمایشگاه بهاره زمینه دسترسی آسان مردم به مواد غذایی، پوشاک و سایر کالاهای اساسی فراهم شد.
باستین ادامه داد: از دیگر برنامه های استان برای در اختیار قرار دادن کالاهای اساسی به مردم در سالگذشته، راه‌اندازی تعاونی مرزنشینان پس از یک دهه توقف بود که سبب شد کالاها تا ۳۰ درصد ارزان‌تر از بازار عرضه شود.
وی ادامه داد: با همکاری بازاریان، اتاق اصناف و دستگاه های اداری مانتد صمت، جهاد کشاورزی و غله ضمن ایجاد گشت‌های نظارتی و بازرسی بر بازار نه تنها کمبودی برای ارائه اقلام اساسی در نوروز ایجاد نشد بلکه اجازه گرانفروشی نیز داده نشد./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group