سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی بر لزوم تبیین دستاوردهای نظام اسلامی تاکید کرد.

به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در این پیام ابراز داشت: کمتر از دو ماه از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، نخستین همه‌پرسی برای تعیین نظام با حضور بی‌نظیر مردم برگزار و بیش از ۹۸.۵ درصد مردم به جمهوری اسلامی ایران رای دادند و مشروعیت نظام را دوچندان کردند.
وی اضافه کرد: به فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی، دوازدهم فروردین از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ایران است و باید در بزرگداشت این روز تاریخی، اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.
استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: ملت مومن و انقلابی ایران، روز دوازدهم فروردین ۱۳۵۸، نهالی را کاشتند که امروز با گذشت ۴۴ سال، روز به روز تنومندتر و پرثمرتر شده و امید مستضعفان جهان است.

ostandar m z
محمدی زاده بیان کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری شده و همه موظف هستیم برای عملی شدن شعار سال اهتمام ورزیم و نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.
استاندار بوشهر با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران مردمی‌ترین نظام در جهان است گفت: امروز مردمی‌ترین حکومت و قوی‌ترین پیوند بین حکومت و مردم، مربوط به نظام جمهوری اسلامی است که پایه گذار آن امام راحل(ره) بود و رهبر معظم انقلاب آن را عمیق توسعه داد.
محمدی زاده افزود: تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، امری لازم و ضروری است و باید نسبت به معرفی اقدامات بی‌نظیر انقلاب اسلامی بیش از پیش، اهتمام ورزیم.
استاندار بوشهر تاکید کرد: اینجانب دوازدهم فروردین سالروز همه‌پرسی تاریخی جمهوری اسلامی ایران را به مردم کشور بویژه مردم استان بوشهر تبریک می‌گویم.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group