دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 | Monday 6 May 2024

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: با توجه به تامین زیرساخت‌های نرم افزاری، بررسی و اصلاح تجهیزات موجود در استان سوخت مورد نیاز مسافران در نوروز تامین شده است.

به گزارش دیارجنوب، هوشنگ غلامی روز سه‌شنبه اظهار کرد: میزان مصرف بنزین از ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ به میزان ۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بوده که پیش بینی می‌شود این مقدار در نوروز امسال افزایش یابد.
وی افزود: بیشترین رشد مصرف بنزین نوروز برای سالجاری به میزان ۲۰ درصد پیش بینی شده که با توجه به ورود مسافران نوروزی از ۲۲ اسفند تا ۱۵ فروردین در خصوص تامین و عرضه بنزین، نفت گاز، گاز مایع و CNG مورد نیاز هیچ کمبودی وجود نخواهد داشت.

benzin
به گفته غلامی با هدف برطرف کردن برخی کاستی‌ها و نقص‌های فنی تلمبه‌های عرضه سوخت، از ۱۵ اسفند طرح نظارت و بازرسی از جایگاه‌های عرضه سوخت در استان بوشهر آغاز و زیرساخت‌های نرم‌افزاری و تجهیزات مجاری عرضه در مسیرهای اصلی و پرتردد مورد بررسی قرار گرفته و اصلاح شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر عنوان کرد: با توجه به پیش‌بینی حجم مسافران نوروزی در این استان تاسیسات ذخیره سازی سوخت از وضعیت مناسبی برخوردار هستند.
وی ادامه داد: در زمان حاضر ۷۸ جایگاه عرضه بنزین، ۳۵ جایگاه سی ان جی و ۲۰۰ دستگاه نفت کش جاده‌پیما در استان بوشهر آمادگی و مسئولیت تامین و عرضه سوخت مورد نیاز مسافران را برعهده دارند.
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر از رانندگان خواست در راستای کاهش صف انتظار در مجاری عرضه سوخت از کارت‌های سوخت شخصی خود استفاده و از سپردن کارت‌های سوخت به افراد غیر خودداری کنند.
غلامی یادآور شد: همچنین در صورت مفقود شدن و یا جاماندن کارت‌ سوخت در جایگاه‌های عرضه افراد می‌توانند به آدرس https://scs.niopdc.ir مراجعه کنند./ ایرنا

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group