يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر سهمیه این استان در ساخت واحدهای مسکونی در سال جاری را ۳ هزار و ۸۹ واحد مسکونی دانست و گفت: تاکنون ساخت ۲ هزار و ۹۵۴ واحد مسکونی در روستاهای استان آغاز شده است.

به گزارش دیارجنوب، علیرضا مقدم روز دوشنبه در گفتگویی به نقش بنیاد مسکن در طرح ملی نهضت ملی مسکن پرداخت و اظهار داشت: در اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن همه امکانات وارد میدان شده است.
وی با بیان اینکه در طرح ملی نهضت مسکن شهرهای بالای زیر 100 هزار نفر متولی آن بنیاد مسکن است گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مختلف طرح نهضت ملی مسکن در این استان از مرحله آماده‌سازی تا 70 درصد انجام گرفته است.

maskan b
مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر سهمیه این استان در ساخت واحدهای مسکونی روستایی در سال جاری را 3 هزار و 89 واحد مسکونی دانست و گفت: تاکنون ساخت 2 هزار و 954 واحد مسکونی در روستاهای استان آغاز شده است.
مقدم ادامه داد: در این راستا 1502 واحد‌ مسکونی با بانک برای پرداخت وام به متقاضی انعقاد قرارداد شده و به هرکدام از واحدها 200 میلیون تومان وام پرداخت می‌شود.
وی با بیان اینکه 234 واحد مسکونی تسهیلات بنیاد مستضعفان دریافت می‌کنند تصریح کرد: در این راستا ضمن پرداخت 100 میلیون تومان وام 50 میلیون تومان کمک بلاعوض و 2 تن میلگرد و 10 تن سیمان رایگان دریافت می‌کنند.
مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر ادامه داد: 1500 واحد مسکونی دیگر نیز در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت 30 میلیون تومان و در روستاها 25 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است./ تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group