دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 | Monday 6 May 2024

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی و توقیف شناور حامل گازوئیل قاچاق در اسکله بنادر شمالی استان خبر داد و گفت: از این شناور ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از سرهنگ یدالله شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه در تمام نوار ساحلی و مرز دریایی خلیج‌ فارس استان بوشهر نیروهای مرزبانی حضور مستمر دارند، اظهار داشت: برخورد با قاچاق در همه ابعاد در اولویت برنامه‌های مأموران مرزبانی استان بوشهر قرار دارد.

وی با اشاره به تشدید مقابله با قاچاق با اجرا طرح رعد 10 خاطرنشان کرد: در این راستا مقابله با قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مورد توجه ویژه قرار دارد و شبانه‌روز تردد شناورها در نوار مرز دریایی و بنادر رصد می‌شود.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی شناور حامل سوخت قاچاق در اسکله بنادر شمالی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با اشراف اطلاعاتی مرزبانی استان، مأموران پایگاه دریابانی گناوه با تشدید گشت‌های دریایی موفق شدند در اسکله گناوه یک فروند شناور کشتی تانکردار حامل سوخت قاچاق را توقیف کنند.

ghachagh sookht

وی افزود: در بازرسی از شناور مذکور 25 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش شش میلیارد و 125 میلیون ریال کشف شد.

شرفی در ادامه ضمن اشاره به دستگیری یک نفر متهم در این رابطه، افزود: محموله کشف شده به همراه متهم مربوطه پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تأکید کرد: در راستای فرامین فرمانده کل قوا، کارکنان مرزبانی استان با مشارکت مردم ساحل‌نشین و مرزدار استان با تمام توان با مخلان اقتصادی و قاچاقچیان برخورد قاطع خواهند کرد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group