يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهرگفت: در سفر هفته آینده رئیس جمهور به استان بوشهر پروژه‌های مهمی در سطح کلان در استان افتتاح و اجرایی می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، اکبر پورات عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با دستورکار تکریم و معارفه سرپرستان معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: در حوزه امنیت، کشورمان با جنگ ترکیبی دشمنان علیه نظام اسلامی با همراهی جدی سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه برای ایجاد تفرقه و فتنه و اختلاف بین اقوام و مذاهب مواجه شده اما با تلاش و مجاهدت‌های نیروهای انقلابی، امنیتی، انتظامی و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، توطئه‌های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی شد و در حال حاضر وضعیت بسیار مطلوبی در کشور حکمفرما است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه دشمنان در حوادث اخیر اغتشاشاتی در کشور ایجاد کردند افزود: با ورود مردم این نقشه نیز خنثی شد و آخرین حضور مردمی نیز راهپیمایی گسترده ۲۲ بهمن بود که مشت محکمی بر دهان استکبار زود و سبب شد که جریانی که به دنبال ایجاد اغتشاشات در کشور بودند، ناامید شوند.

وی با بیان اینکه در طول ۴۴ سال عمر نظام مقدس اسلامی مردم همواره در کنار نظام و پای کار بوده‌اند گفت: برای مردم هر چقدر هم کار انجام شود باز هم کم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: در حال حاضر کشور در جنگ اقتصادی به سر می‌برد و جنگ اقتصادی همه جانبه ای از سوی کشورهای مختلف علیه کشور ما ایجاد شده است اما با تمام توان و قوا در صدد کنترل و مهار این جنگ است.

genave moarefe 1

تلاش و همت دولت سیزدهم برای مهار گرانی و تورم

وی گفت: دولت سیزدهم تمام تلاش و همت خود را برای مهار تورم و گرانی‌ها در کشور به کار بسته است تا به هر نحو ممکن تورم و گرانی مهار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: مجموعه مدیریتی و دستگاه‌های مختلف استانی و شهرستان‌ها تمام تلاش خود را در رفع مشکلات اقتصادی و دغدغه‌های مردم به کار بسته‌اند و تلاش می‌کنند برای رفع مشکلات، خدمات مختلف به مردم ارائه دهند.

وی گفت: در ایام دهه مبارک فجر اقدامات ارزنده در استان بوشهر صورت گرفته و پروژه‌های بسیار خوبی کلنگ زنی یا اجرا شد که در سفر رئیس جمهور نیز پروژه‌های مهمی در سطح کلان در استان افتتاح و اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان گناوه پروژه‌های مهمی در حال انجام است گفت: در تلاش هستیم که رئیس جمهور در سفر آتی به استان بوشهر برای آغاز عملیات اجرایی طرح جامع توسعه بندر گناوه در این شهرستان حضور یابد.

genave moarefe 1

وی گفت: مسئولیت‌هایی که در دست ما قرار دارند همگی امانت است و باید تلاش کرد خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه دهیم.

در این نشست احمد لیراوی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و مسلم سلیمانی در سمت سرپرستی معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گناوه معرفی و از زحمات محمد اسدی و مهدی حاجیانی معاونان سابق تجلیل شد.

genave moarefe 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group