يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: استفاده از جوانان انقلابی، متخصص و مومن در پست های مدیریتی از اهداف مسئولان ارشد این استان است و این روند ادامه دارد.

به گزارش دیارجنوب، اکبر پورات روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری دیلم با دستور کار تکریم و معارفه سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری این شهرستان افزود: برای تسهیل در خدمات رسانی به مردم و ایجاد عدالت در جامعه، تیمی در استانداری بوشهر تشکیل شده است که به صورت مکرر از ادارات دارای ارباب رجوع زیاد ، بازدید و نظارت می‌کنند.

وی با اشاره به سفر دور دوم رئیس جمهور به استان بوشهر اظهارکرد: با توجه به اینکه در این سفر ۲ وزیر به دیلم سفر خواهند کرد، جا دارد اولویت بندی در نیازهای این شهرستان صورت پذیرد.

پورات ادامه داد: وضعیت کشور به نحوی است که دشمنان اسلام علیه ما جنگ هیبردی به راه انداخته و فشار اقتصادی بر ملت تحمیل شده است اما آنها بدانند با یاری خدا توطئه های آنها خنثی و مانند همیشه مردم غیور ایران اسلامی از این نبرد ناجوانمردانه، سربلند بیرون می‌آیند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در دهه مبارک فجر امسال، پروژه‌های مهم و خوبی افتتاح و کلنگ زنی شد و باید به سمتی حرکت کنیم که شهرستان دیلم روند توسعه را طی کند.

وی افزود: از تلاش سرپرست فرمانداری دیلم و دستگاه های‌ اجرایی برای برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر به نحو احسن تقدیر می‌شود.

سرپرست فرمانداری دیلم گفت: در حکومت اسلامی وظیفه خدمت به مردم بر دوش مسئولان است و باید از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کنیم.

محمد اسدی افزود: در دوره مسئولیت لازم است، رفتار و کردار ما در قبال مردم به شکلی باشد که وقتی دوران خدمت پایان یافت، از منظر مردم سربلند باشیم.

وی بیان کرد: مردم دیلم، نیکوکار، مومن و ولایت مدار هستند و در همه حال پای نظام و انقلاب ایستادند و شایسته بهترین خدمات هستند.

در این جلسه محمدامین خلیجی به عنوان سرپرست جدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان دیلم معرفی و از زحمات اسماعیل عباسی سرپرست سابق تقدیر شد.

شهرستان دیلم با ۳۵ هزارنفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان بوشهر واقع است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group