دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 | Monday 6 May 2024

رئیس کل دادگستری استان بوشهر از آزادسازی ۲ هکتار از ساحل در حریم ۶۰ متری دریا در سطح بوشهر و آغاز کلنگ زنی ساحل سازی تفریحی در این منطقه برای استفاده عموم شهروندان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، مهدی مهر انگیز عصر یکشنبه در مراسم کلنگ زنی و آغاز ساحل سازی به نفع مردم در منطقه آزاد شده حریم ۶۰ متری دریا از آزادسازی ۲ هکتار از ساحل در حریم ۶۰ متری دریا در سطح بوشهر و آغاز کلنگ زنی ساحل سازی تفریحی در این منطقه جهت استفاده عموم شهروندان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: با توجه به دستورات رئیس جمهور و ریاست قوه قضائیه در خصوص آزاد سازی سواحل و حریم ۶۰ متری دریا و ابلاغ به همه حوزه‌های قضائی استان تاکنون همه مواردی که در حریم سواحل قرار داشتند آزاد سازی شده است.

azadsazi sahel
وی بیان کرد: در این راستا به هر سازمانی که این حریم را تصرف کرده بود اعلام شد تا اقدامات لازم صورت گیرد که خوشبختانه در همه حوزه‌های استان همکاری‌های لازم صورت گرفت و آزاد سازی ها انجام شد.
وی در ادامه در مراسم جداره سازی دهکده گردشگری حضور یافت و گفت: ایرادی که در این منطقه وارد است و به عنوان یک آسیب تلقی می‌شود، لایروبی نکردن آن در ۴۰ سال گذشته است که محیط زیست و اداره کل بنادر و کشتیرانی باید به وظیفه قانونی خود در این خصوص عمل کنند.
مهرانگیز افزود: در صورتی که این دستگاه‌ها به وظیفه قانونی خود عمل نکنند و حادثه‌ای رخ بدهد به عنوان ترک فعل محسوب می‌شود و برخورد قانونی صورت می‌گیرد./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group