يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

سرپرست شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: در بازدید سرزده از نانوائی‌های تنگستان ۵۰۰ کیلوگرم آرد تاریخ‌مصرف گذشته شناسایی، جمع‌آوری و معدوم شد.

به گزارش دیارجنوب، ماه زر افشون رفیعی دوشنبه ۵ دی ماه اظهار کرد: صنوف عرضه مواد غذائی به‌صورت مستمر با حضور کارشناسان بهداشت محیط بازدید می‌شوند که در سال جاری و در همین راستا ۸۵۰۸ بازدید از این صنوف انجام شده است.
وی ادامه داد: در سال جاری ۶ هزار و ۴۸ کیلوگرم مواد غذائی خشک و ۴۸ لیتر انواع نوشیدنی تاریخ‌مصرف گذشته نیز از سطح عرضه مواد غذائی شناسایی، جمع‌آوری و معدوم شده است.

arde fased
سرپرست شبکه بهداشت و درمان تنگستان تصریح کرد: اصناف متخلف در تنگستان، در سال جاری ۳ هزار و ۲۴۲ اخطاریه بهداشتی دریافت کرده‌اند که ۶۵ مورد آن به معرفی به تعزیرات حکومتی انجامیده است.
رفیعی با تشکر از همکاری ادارات صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بیان داشت: در سال جاری ۱۱۰ بازدید مشترک با حضور کارشناسان محیطی شبکه بهداشت و درمان تنگستان صورت گرفته است.
مقام مسئول بهداشت و درمان در تنگستان تأکید کرد: مردم می‌توانند با استفاده از سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کارشناسان ما را در جریان تخلفات بهداشتی قرار دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم صورت بگیرد./ ایسنا

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group