شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

مشاور وزیر نفت با اشاره به اختصاص ۳۵ میلیارد تومان از سوی وزارت نفت برای اجرا طرح‌های عمرانی دشتستان گفت: تاکنون ۷.۵ میلیارد تومان آن پرداخت شده و مابقی متناسب با پیشرفت طرح‌ها تزریق می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، بابک دارابی روز جمعه در گفت‌وگویی با اشاره به بازدید از روند اجرا طرح‌های عمرانی این شهرستان، اظهار داشت: از طرح‌های عمرانی مورد تعهد وزارت نفت در مناطق دالکی، برازجان و وحدتیه بازدید شد.
مشاور وزیر نفت اعتبارات وزارت نفت در حوزه دشتستان را 35 میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: از 35 میلیارد تومان اعتبارات مورد وزارت نفت به دشتستان 7.5 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

omrani tarh
دارابی از اجرا 35 پروژه در دشتستان خبر داد و بیان کرد: خوشبختانه در دولت سیزدهم 15 پروژه مورد تعهد وزارت نفت تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.
وی ادامه داد: 20 پروژه دیگر در حال اجرا است که متناسب با پیشرفت فیزیکی تعهدات وزارت نفت نسبت به آن اقدام می‌شود.
مشاور وزیر نفت با اشاره به سفر دور دوم هیئت دولت به استان بوشهر در آینده نزدیک خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر شرکت ملی نفت ایران متعهد به اجرای 2 پروژه در دشتستان شامل ساخت سالن اجتماعات با اعتبار 9 میلیارد تومان و جاده سلامت در منطقه وحدتیه دشتستان شده است.
دارابی به سد دالکی دشتستان پرداخت و خاطرنشان کرد: در سد دالکی تعهدات وزارت نفت تهاتر قیر است که بر اساس برنامه زمان‌بندی محقق می‌شود./ تسنیم

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group