سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و کشف تجهیزات خارجی قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد ریال در محور مواصلاتی شمال استان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، سردار حیدر سوسنی روز چهارشنبه 3 آذر ماه با اشاره به اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی برای برخورد با تخلف در همه عرصه‌ها، اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی در کوتاه‌ترین زمان ضمن کشف تخلف، با متخلفان برخورد قاطع می‌شود.
رئیس پلیس استان بوشهر برخورد با قاچاق کالا، مواد مخدر و سوخت را یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی دانست و بیان کرد: در این راستا در برخورد با متخلفان از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌‌شود.

kalaye ghachagh
فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی محموله قاچاق پوشاک در محور مواصلاتی شمال استان بوشهر خبر داد و افزود: مأموران انتظامی شهرستان دیلم در حین کنترل محورهای مواصلاتی خاکی شهرستان به 5 دستگاه خودروی سواری پژو 405 و سمند مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
سوسنی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو انواع کالای قاچاق از قبیل پوشاک، تجهیزات خانگی، گوشی تلفن همراه ، ساعت مچی هوشمند، لوازم یدکی خودرو و انواع قرص تقویت جنسی قاچاق را کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده در حدود 13 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص 5 نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی ادامه داد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان کالا به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار داشته و با قاچاقچیان و متخلفان برخورد قاطع‌ و قانونی انجام می‌شود./ تسنیم

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group