سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از انهدام باند سوداگران مرگ در تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: در این راستا ضمن کشف مواد مخدر صنعتی هروئین و شیشه ۳ قاچاقچی دستگیر شدند.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ موسی کرمپور با اشاره به انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان بوشهر، اظهار داشت: در پی انجام چندین مرحله اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر، مشخص شد توزیع‌کنندگان سابقه‌دار مواد مخدر اقدام به تهیه مقادیری مواد مخدر از استان همجوار کرده و قصد انتقال به استان بوشهر را دارند.
وی در ادامه افزود: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه، خودرو سواری متهمین در محورهای مواصلاتی شهرستان دشتی شناسایی شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به توقیف خودرو سوداگران مرگ و انتقال آن به مقر انتظامی دشتی از کشف‌ 2 کیلوگرم هروئین و مواد مخدر صنعتی شیشه خبر داد.

band mavad
وی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار یک کیلوگرم هروئین و یک کیلوگرم مواد مخدر صنعتی شیشه که در قسمت‌های مختلف خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.
کرمپور بیان کرد: متهمان ضمن انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی استان بوشهر معرفی شدند.
وی برخورد قاطع با سوداگران مرگ را در اولویت برنامه نیروی انتظامی قرار دارد، تصریح کرد: اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی نیروی انتظامی سبب شد در کوتاه‌ترین زمان جرایم کشف و متخلفان شناسایی و دستگیر شوند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با قدردانی از همکاری مردم همیشه در صحنه در مأموریت‌های انتظامی استان، گفت: با مشارکت همه جانبه مردم استان بوشهر در امنیت پایدار و مطلوب برخوردار است که همکاری مردم ستودنی است./ تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group