سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته روابط‌عمومی‌های ادارات استان بوشهر از نظر امکانات تجهیز و از نظر جایگاه تقویت می‌شوند.

به گزارش دیارجنوب، اکبر پورات عصر سه‌شنبه در نشست شورای روابط عمومی‌های استان بوشهر اظهار داشت: روابط عمومی به عنوان نقطه اتصال مردم و مسئولان نقش مهمی در برقراری ارتباط دوسویه دارند.
وی رسالت روابط عمومی‌ها را بسیار مهم و حساس خواند و اضافه کرد: کارهای خوبی در استان بوشهر در عرصه‌های مختلف صورت گرفته که باید بهتر و بیشتر اطلاع‌رسانی شود تا مردم در جریان این مسائل قرار بگیرند.

akbar poorat
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر حمایت از روابط‌عمومی‌ها را یک ضرورت برای مدیران خواند و ادامه داد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته روابط‌عمومی‌های ادارات استان بوشهر از نظر امکانات تجهیز و از نظر جایگاه تقویت می‌شوند.
لزوم بکارگیری نیروهای کارآمد
وی با اشاره به اینکه مدیران موظف به تقویت روابط عمومی‌های خود هستند تصریح کرد: از همه مدیران خواسته‌ایم که در موارد مختلف حامی روابط عمومی‌های خود باشند و در صورت نیاز از مشاور رسانه‌ای نیز استفاده کنند.
پورات با بیان اینکه مدیران حامی روابط عمومی تشویق و تقدیر می‌شوند خاطرنشان کرد: مدیرانی که به جایگاه روابط‌عمومی توجه نکرده‌اند و موارد خواسته شده را انجام نداده‌اند، باید توضیح دهند.
وی با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها روایت پیشرفت را بر عهده دارند، گفت: بکارگیری نیروهای کارآمد در بخش‌های رسانه‌ای دولت مورد تاکید است و انتظار می‌رود در استان نیز از این ظرفیت استفاده شود./ مهر

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group