شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری جشنواره نماز فجر تا فجر گفت: تاکنون ۸۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره در استان بوشهر ثبت شده است.

به گزارش دیارجنوب، اصغر جعفری دوشنبه ۲۱ آذر در نشست برنامه‌ریزی جشنواره نماز فجر تا فجر استان بوشهر با تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به تشکیل ۱۱ کمیته تخصصی در این جشنواره، اظهار کرد: ۱۱ کمیته در ستاد جشنواره نماز فجر تا فجر ایفای نقش می‌کنند.
وی محورها و موضوع‌های این جشنواره را مسجد و نماز و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی، نماز و کارکرد مساجد در منشور فکری امامین انقلاب و بیانیه گام دوم، نماز و انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: فرهنگ بسیج، دفاع مقدس و محور مقاومت، نماز، اقتصاد اسلامی، بهره‌وری و رونق تولید، نماز و کارکرد مساجد در حکمرانی از دیگر محورها و موضوع‌های جشنواره نماز فجر تا فجر استان بوشهر است.

jashnvare fajr b
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر، تمدن نوین اسلامی و سلامت اداری، نماز، سلامت معنوی، بهداشت فرد و جامعه و محیط زیست را از دیگر محورهای این جشنواره اعلام و اضافه کرد: نماز؛ فرهنگ، هویت و حریت کودک و خانواده تراز ایران اسلامی، نماز؛ اصلاح فرهنگ جامعه و آثار آن در مبارزه با فساد و فقر، نماز؛ آسیب‌های اجتماعی، سلامت اداری و وحدت ملی موضوعات دیگر این جشنواره است.
جعفری با بیان اینکه برکات اقامه نماز در مساجد، مدارس، محل کار مورد توجه به این جشنواره قرار گرفته است گفت: نماز؛ هنرهای ۷ گانه ، رسانه، دنیای مجازی و تبلیغات، نماز؛ شیوه‌ها و ابزارهای جذب نسل نو و ایجاد حس مذهبی در کودکان از دیگر محورهای جشنواره نماز است.
به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، وی آثار ارسالی به این جشنواره را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: تاکنون ۸۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره در استان بوشهر ثبت شده است.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group