يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

همه شهرستان های استان بوشهر بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی که توسط وزارت بهداشت منتشر شده، در وضعیت آبی یا کم‌خطر قرار گرفته‌اند.

به گزارش دیارجنوب، در جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور اعلام‌شده است، همه شهرستان‌های ده گانه استان بوشهر در وضعیت آبی قرار گرفته‌اند.
هفته گذشته شهرستان دیر در وضعیت زرد کرونایی و ۹ شهرستان دیگر استان بوشهر در وضعیت آبی کرونایی قرار داشتند.
بر اساس آخرین به روز رسانی‌ها کرونایی وزارت بهداشت، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی در کشور همانند هفته‌های گذشته صفر اعلام شد و تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی نیز از ۳ به ۲ شهر کاهش یافت.
همچنین تعداد شهرهای با وضعیت زرد در کشور از ۹۴ به ۹۵ شهر رسید و تعداد شهرهای با وضعیت آبی نیز در عدد ۳۵۱ شهر ثابت ماند.

corona new viros
حسن ملکی‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر پنج بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری هستند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری نیست اضافه کرد: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۴ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادآور شد: متأسفانه امروز یک هم استانی مبتلا به کرونا جان خود را از دست داد.
وی گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون، ۲ هزار و ۲۳۲ هم استانی جان خود را به دلیل ابتلاء به کرونا از دست داده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به عدم اضافه شدن مورد مثبت جدید به آمار کل مبتلایان کرونا در استان خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۸ هزار و ۶۵۵ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وضعیت کرونا از هجدهم آذرماه در تمامی شهرستان‌های سراسر استان بوشهر عادی است./ مهر

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group