سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: جهاد تبیین اساسی ترین راه حل مقابله با فتنه دشمنان است.

به گزارش دیارجنوب، حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر در دیدار با حجت‌الاسلام حمیدرضا جعفری زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج سپاه شهرستان بوشهر بمناسبت هفته بسیج گفت: امروز انقلاب اسلامی همچنان که در مسیر تحقق گام دوم انقلاب قدم برمیدارد، علی رغم همه دشمنی ها و سنگ اندازی ها، همچون کوه با صلابت و استوار در مسیر تعیین شده با زعامت مقام عظمای ولایت طی طریق میکند.

jalase jahad t
مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: اما به موازات این رشد و پیشرفت ها، دشمنان انقلاب اسلامی جنگ هوشمند و ترکیبی، جنگ اداراکی و جنگ رواینها را با هدف تحریف انقلاب اسلامی یا به تعبیری استحاله انقلاب اسلامی به راه انداخته است و در این جنگ به دنبال وارونه کردن واقعیت های انقلاب اسلامی و زدن عقبه های ارزشی این انقلاب تنومند است، بنابراین مهمترین ابزار دشمن در گام دوم انقلاب ابزار تحریف است که از مسیر رسانه آن را عبور میدهد و راه حل مقابله با آن فقط و فقط جهاد تبیین است.
وی ادامه داد: جهاد تبیین است که بارها و بارها از لسان مبارک ولی امر مسلمین شنیده ایم و آن را فریضه قطعی و فوری قلمداد نموده اند. در این عصر رسانه و در جنگ روایتها باید همچو زینب کبری س علم عدالتخواهی و روشنگری را بلند کرد. بانوی بزرگی که با رسالت جهاد تبیین عاشورایی ،عاشورا را هم به بلوغ رساند و هم به کمال و موجبات جهانی شدن عاشورا را رقم زد.
حجت‌الاسلام یحیایی گفت: سابقه ماموریت جهاد تبیین ریشه ای به درازای تاریخ انقلاب های الهی دارد که در هر عصری علمداران این امر، قلمداران رسانه ها، صاحبان نطق های زیبا اگر کوتاهی کرده باشند امروز خود را در مقابل تاریخ بشریت سر افکنده پیدا خواهند کرد./ بسیج

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group