يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر از برگزاری تور صنعتی بازدید از واحدهای موفق و صاحب برنددر زمینه تولید روغن، چای، نان نیمه آماده و محصولات بهداشتی استانهای البرز، سمنان و تهران خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، سید حسین حسینی روز شنبه 5 آذر ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرایی شدن برنامه تورهای صنعتی و با هدف آشنایی تولیدکنندگان استان با تولیدکنندگان مطرح کشور تور صنعتی بازدید از واحدهای موفق در زمینه مواد غذایی و شیلات در شهرك های صنعتي ايوانكي، قرچك، كوثر و اشتهارد در سه استان صنعتی کشور برگزار شد.

sanatgarab bo
وی افزود: بازدیدهای زمانبندی شده و مستمر از واحدهای تولیدی سه استان زمینه معرفی هرچه بیشتر آنها، ایجاد هم افزایی بین واحدها و در نهایت اجرای برنامه های عملیاتی و همکاری مشترک در راستای بهبود مشکلات واحدها و همچنین مرتفع ساختن دیگر معضلات آنها را فراهم می کند.
حسینی خاطرنشان کرد: در این تور صنعتی تعدادی ازتولیدکنندگان، نماینده شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر و تیم توسعه خوشه آبزی پروری از واحدهای تولیدی مطرح کشور در شهرک های صنعتی قرچک، کوثر، اشتهارد و ایوانکی بازدید به عمل آوردند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group