شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

فرماندار کنگان گفت: امکان ترانزیت خارجی از گمرک کنگان به کشورهای حاشیه خلیج فارس و دیگر کشورها فراهم شد.

به گزارش دیارجنوب، احمد غریبی در جمع خبرنگاران افزود: با پیگیری‌های انجام شده از سوی فرمانداری و اداره کل گمرک استان بوشهر، برای نخستین بار امکان ترانزیت خارجی کالا از گمرک کنگان فراهم شد.
وی توضیح داد: بر این اساس کالا از مسیرها و کشورهای مختلف به کنگان وارد می‌شود و از گمرک این شهرستان به دیگر کشورها به ویژه کشورهای حاشیه خلیج فارس ارسال می‌شود.
فرماندار کنگان اضافه کرد: در راستای رونق بیشتر گمرک این بندر، ارتقاء اسکله کنگان و افزایش امکان بهروری بخشی از این اسکله دنبال می‌شود.

farmandar kangann
غریبی با دعوت از تجار و بازرگانان برای استفاده از ظرفیت ترانزیت خارجی این گمرک، اظهار کرد: افزایش رونق تجاری و فعالیت بندر کنگان متناسب با نیازهای کشور در دستور کار مدیریت این شهرستان قرار گرفته است.
بازشدن درهای بازار جهانی روی صادرکنندگان بوشهری/ تعاونی مرز نشینان کنگان فعال شد
فرماندار کنگان با اشاره به پیگیری‌های مستمر استاندار بوشهر برای فعالسازی شرکت‌های تعاونی مرزنشینان استان بوشهر، اعلام کرد: با ثمربخش بودن این پیگیری‌ها، این تعاونی در کنگان فعالیت خود را از سر گرفت.
وی افزود: پس از نشست های متعدد برای حل موانع سد راه، آگهی دعوت مجمع عمومی این تعاونی بطور فوق العاده یکم آذرماه در نوبت اول منتشر شد.
غریبی گفت: از همه سهامداران دعوت می‌شود برای شرکت در انتخابات هیات مدیره و بازرس تا پایان روز اداری هفتم آذرماه ۱۴۰۱ با مراجع حضوری به دفتر شرکت با ارائه مدارک ثبت نام کنند.
غریبی اضافه کرد: این انتخابات در نوبت نخست، در تاریخ هشت دی ماه ۱۴۰۱ در محل دفتر شرکت تعاونی مرزنشینان برگزار می‌شود./ ایرنا

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group