سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن گرامیداشت هفته بسیج بر لزوم گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید کرد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، در بخشی از این پیام آمده است:
به فرمان حضرت امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، پنجم آذر روز بسیج مستضعفین نامگذاری شده و این ایام فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای این نهاد انقلابی و مردمی است.
محمدی‌زاده با بیان اینکه بسیچ همواره در کنار مردم است خاطر نشان کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که در مقاطع مختلف، از ایران اسلامی دفاع کرده و بسیجیان سلحشور با ایثار و فداکاری و با روحیه جهادی در مسیر پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی گام برداشته‌اند.

m ostandar
استاندار بوشهر تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس با رشادت بسیجیان، موفقیت‌های بی‌نظیری به دست آوردیم و پس از آن و در دوران سازندگی نیز بسیجیان با جان و دل برای عمران و آبادانی کشور اهتمام داشته‌اند.
وی یادآور شد: بسیج همیشه همراه مردم و در کنار مردم بوده و نقش این نهاد در توفیقات نظام اسلامی غیر قابل انکار است.
استاندار بوشهر بیان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به روحیه بسیجی و جهادی برای خدمت به مردم در جامعه نیاز داریم و اطمینان دارم، مردم ولایت‌مدار و انقلابی در کنار بسیج و سپاه و نیروهای امنیتی همواره پاسدار ارزش‌های انقلابی هستند و اجازه عرض اندام به منافقین آشوبگران و حامیان خارجی آنان را نمی‌دهند.
محمدی‌زاده اضافه کرد: اینجانب ضمن گرامیداشت هفته بسیج به بسیجیان سلحشور استان بوشهر، امیدوارم روز به روز شاهد شکوفایی و اعتلای بیش از پیش ایران اسلامی باشیم.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group